Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Daybound/Nightbound

Kalitas
2 jaren geleden
Hallo,

Werkt dit ook met de oudere transform-kaarten uit de Innistrad- en Shadows over Innistrad blocks? Als het night is komen kaarten als Lambholt Pacifist en Mayor of Avabruck dan omgekeerd op de battlefield of moet er echt Daybound/Nightbound op staan.
BluezamX
2 jaren geleden
Als het goed is werkt het beide kanten op niet, aangezien de oude Lambholt Pacifist niet is ge-errata'ed en niets doet met Day of Night, deze kijkt alleen of zij zelf transformed, al ben ik nog even op zoek naar een bron.

Moonmist doet in ieder geval niets voor een Tavern Ruffian en andere Daybound kaarten, aangezien het nog steeds dag is. [1]

[1]: Linkhttps://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/innistrad-midnight-hunt-mechanics-2021-09-02
 bijgewerkt door BluezamX 2 jaren geleden
Kalitas
2 jaren geleden
Ah okay, ik heb het even doorgelezen. Beetje onduidelijk, de remindertext van daybound refereert alleen aan het aantal gecaste spells voor een player in een beurt. Aangezien deze remindertext ook op de oude kaarten staat, lijkt het alsof deze mechanic gewoon een naam heeft gekregen. Ik kan nergens op een kaart vinden dat daybound/nightbound creatures niet op een andere manier getransformeerd kunnen worden. Ik ben erg benieuwd naar deze set, maar denk dat het vrij ingewikkeld gaat worden met mijn oude werewolf decks. Jammer want ik ben gek op Moonmist
Roks1983
2 jaren geleden
Mark Rosewater heeft in zijn column van 2 september geschreven dat de oude weerwolven niet werken met daybound en nightbound. Ze krijgen dus geen aangepaste tekst. Als straks nacht is, komt een oude weerwolf dus niet getransformeerd in het spel.
Justian2002
2 jaren geleden
Als het Nacht is, komen Day-/Nightbound creatures dan binnen met hun Night face?

Dus zou een Brutal Cathar, na het betalen van de , als een Moonrage Brute binnen?
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Ja, die komt dan op de night kant binnen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top