Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Fallen Shinobi exiled card cast en Teferi, Time Raveler

Novastorm
4 jaren geleden
Na wat deck testing op untap kwam ik de volgende situatie tegen.

1) Fallen Shinobi hits opponent
2) opponent exiles 2 top cards
3) cast 1 exiled creature for free

later in the game he places a Teferi, Time Raveler

4) -3 returns creature card from step 3.

Nu is de vraag naar wie zijn hand gaat deze kaart?
is de kaart van mij omdat ik het gecast heb. of heb ik de kaart slechts te "leen" en wordt de kaart naar de opponent hand gestuurd.
of is het meer een token dat de kaard verdwijnt.
Rody
4 jaren geleden
Kaarten die jij op de battlefield hebt liggen, daar ben jij de controller van. De persoon van wie de kaarten zijn is de owner. Dus als er staat return to owner's hand dat gaat de kaart terug naar zijn eigenaar, in dit geval dus jouw tegenstander.
Ariatus
4 jaren geleden
Als het een token zou zijn zou dat op de kaart moeten staan.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Je cast de daadwerkelijke kaart, en jij bent de controller van de kaart omdat die bij jou onder jouw control op de battlefield ligt. De owner van een kaart is degene bij wie de kaart in het deck begon.

Als een kaart naar een hand, library of graveyard gaat, dan gaat die kaart altijd naar de hand, library of graveyard van de owner.

Het is onmogelijk dat een kaart van speler A in de hand, library of graveyard van speler B beland. De Oracle text van kaarten zou hier altijd al rekening mee moeten houden, maar zelfs als dat niet zo zou zijn, dan gebeurt het alsnog op de goede manier.
Novastorm
4 jaren geleden
Bedankt, het is nu duidelijk
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top