Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Food token

Teferi361
4 jaren geleden
Hoi,

Ik vroeg mij af hoe de food token precies werkt, wanneer je deze wilt gebruiken om 3 leven toe te voegen.
Er wordt op de kaart aangeven dat de kosten zijn; 2 mana + tappen + sacrifice the artefact.
Wat is het nut van tappen als je de kaart sacrificed?

Alvast bedankt
Daretti388
4 jaren geleden
Zodat je de food niet kan gebruiken voor (bijv.) de +1 van Ral Zarek

Fijne Jaarwisseling!
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
Teferi361
4 jaren geleden
Bedankt!
Gelukkig nieuwjaar!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het is zelden relevant dat je hem moet tappen, maar er zijn kaarten die andere kaarten tappen en daarmee kan het inderdaad relevant zijn. Als je tegenstander jouw Food token wil tappen, moet je op dat moment kiezen of je hem wil sacrificen, of wacht tot hij later weer untapt bijvoorbeeld.

Een andere reden is dat ze ook geleerd hebben van de Gold token. Die wilden ze in Ixalan gebruiken, maar in de set ervoor, Kaladesh, zat Improvise, een ability waarmee je artifacts kunt tappen om te betalen voor spells. En een Gold token zou je dan kunnen tappen voor improvise en daarna sacrificen voor een mana, en dat was iets te goed. Dus maakten ze in plaats daarvan Treasure tokens, die je moet tappen, zodat dit issue niet bestaat.
Teferi361
4 jaren geleden
Hi MagnusMagicus,

Bedankt voor de extra uitleg.
Ben na een hele lange periode weer opnieuw begonnen met Magic, dus moet me de eerste tijd de spelregels weer helemaal eigen maken.
Maar dat gaat zeker goed komen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Welkom terug! Er is veel veranderd, maar het spel is er alleen maar beter op geworden .

Aarzel niet om welke vraag dan ook te stellen! We helpen je heel graag verder, en de enige domme vraag is er eentje die je niet stelt .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top