Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Jump-start

TuphlosR
4 jaren geleden
Hallo iedereen,

Mijn vraag gaat over wanneer Beacon Bolt in mijn graveyard ligt en ik hem wil gebruiken doormiddel van jump-start. Zover ik begrijp mag ik een kaart uit mijn hand naar de graveyard doen en daar de mana voor betalen om hem te activeren. Daarna moet hij naar de exile stapel.

Als dit correct is heb ik twee vragen.

- Mag ik een land uit mijn hand naar de graveyard doen en zo op die manier niks betalen om jump-start te gebruiken?

- Wanneer ik wel een kaart met mana discard wat voor effect heeft de ability van Goblin Electromancer daarop.

Dank jullie wel
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 jaren geleden ([k]kaartnaam[/k] geeft linkjes, dat is in een stuk tekst prettiger dan plaatjes )
FabianvL
4 jaren geleden
Nee. Jump-start betekent dat je een kaart moet discarden (als ‘jump-starter’) naast de normale casting cost van je kaart. Dus je betaalt de van Beacon Bolt én je discard een kaart.

De Goblin Electromancer werkt wel, dus dan betaal je minder.
TuphlosR
4 jaren geleden
Dankje wel FabianvL voor je snelle reactie en duidelijke uitleg!
MagnusMagicus
4 jaren geleden
En helemaal correct ook! De kaart die je discard heeft dus verder niets te maken met hoeveel je moet betalen voor de Beacon Bolt. Die kost via Jump-start dus ook gewoon , en daarnaast discard je een kaart uit je hand, en het maakt niet uit of dat een Island, een Turn to Frog of een Raging Goblin is. En omdat je een instant of sorcery cast (ook al is het uit een aparte plek), de Goblin Electromancer geeft je korting, zodat je in totaal als je hem met Jump-start cast + discard a card moet betalen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top