Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mutate

Lavinius
1 jaar geleden
Hello iedereen,
Ik zit al een tijdje met een probleem. Mutate is een extreem gecompliceerde ability, dat hoor ik veel mensen zeggen. Ikzelf snap er ook helemaal niets meer van. Eerst dacht ik dat er maximaal 2 creatures opeen mogen liggen, en de onderste in de grafbak komt. Maar nu zijn er ook mensen die het tegendeel beweren. Hoe zit het nu precies? Dankjewel
Veekeren
1 jaar geleden
De Bazaar heeft beste een aardige database met uitleg van speltermen. Misschien helpt deze pagina: Mutate
LeKrutes
1 jaar geleden
Je kan je mutate stapel zo groot maken als je zelf wilt. Het blijft wel maar een creature.
Het creature krijgt alle abilitys van de creatures waar hij mee gemutate is.
Het bovenste creature bepaald de mana value, naam, creature type en power en toughness.
Wanneer je mutate kan je bepalen of die boven of onderop komt te liggen.

Extra rules:
Als je de hele stapel flickerd zoals met een Cloudshift dan komen alle creatures als aparte creatures in het spel ipv als een mutate stapel.
Voor bouncen en destroyen geld het zelfde de hele stapel gaan dan naar je hand of graveyard.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Lees de bovenstaande informatie door, en stel vooral vervolgvragen! Mutate is ingewikkeld, maar als je het eenmaal weet is het allemaal best logisch. Dus stel vragen, we helpen graag verder!
axlar
1 jaar geleden
wel even opletten dat het om non-human kaarten gaat. en dat dit verwarring op kan leveren bij oudere (pre 2000) kaarten waar human niet als creature type op geprint staat, maar deze later wel als type is toegevoegd...

zie overzicht: https://magic.wizards.com/en/articles/archive/feature/grand-creature-type-update-2007-09-26
 bijgewerkt door axlar 1 jaar geleden
BluezamX
1 jaar geleden
Je kan op Arena een deck aanmaken met Mutate kaarten en een paar potjes tegen een bot spelen, ik denk dat dat ook een goed overzicht biedt
Lavinius
1 jaar geleden
Dankjewel iedereen !
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top