Regeneration Declaring blockeres

bretskie
10 dagen geleden
Hoi,

Kan iemand mij vertellen of onderstaande correct is?

Stel ik heb Dragon-Scarred Bear en mijn power is groter dan 8.
hiermee val ik aan en mijn tegenstander blokt dit met een creature dat 5 damage doet.
kan ik nu nog gebruik maken van regeneration aangezien we in Declare Blockers Step zitten ipv Combat Damage Step?

Groeten,

Frank
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 dagen geleden
nederland439
10 dagen geleden
Klopt, zodra er blockers gedeclared zijn hebben beide spelers nog de mogelijkheid om abilities te activeren of instants te spelen. Daarna wordt er pas naar damage gegaan
MagnusMagicus
10 dagen geleden
Jazeker, dat werkt. Regeneration is regeltechnisch gezien helaas een beetje ingewikkeld. Je kunt het namelijk op elk moment in je beurt activeren en het onthoudt dat tot het einde van de beurt, of tot de Bear dood zou gaan deze beurt. Dus op elk willekeurig moment in de beurt kun je hem activeren, zolang het maar is voor hij daadwerkelijk de damage krijgt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top