Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Rite of replication en Agent vs Shalai

Awvanzijl
2 jaren geleden
Hoi allemaal,
Wij hadden net deze situatie en hebben in favour of Rite en Agent besloten, maar ik begin nu te twijfelen.

Mijn tegenstander had een Agent of Treachery liggen en speelde Rite of Replication kicked. Ik had vier creatures, waaronder Shalai, Voice of Plenty. Wij dachten dat hij de stack zo kon orderen, dat hij eerst Shalai, Voice of Plenty over kon nemen en daarna de rest. Die hadden dan namelijk geen hexproof meer. Maar nu denk ik dat hij al weer targets had moeten kiezen op het moment dat de stack gelegd werd en dus alleen Shalai kon kiezen en niet de rest.

Weet iemand dit?
 bijgewerkt door Awvanzijl 2 jaren geleden
bartist
2 jaren geleden
Als de kopieën van de Agent op het veld komen, dan gaan hun ETB triggers op de stack en moeten ze een target kiezen naar de situatie die op dat moment is; dus een Shalai en 3 creatures met hexproof.
Wat niet kan is dat Agent een Shalai target en de rest targets kiest alsof Shalai er niet meer is.

Je laatste gedachte klopt dus, dan weet je dat voor de volgende keer
Awvanzijl
2 jaren geleden
Bedankt nog. Waarschijnlijk had ik toch wel verloren. Maar goed om te weten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top