Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Snow covered lands

bartlooij
2 jaren geleden
Op dit moment ben ik bezig met een runo stormkirk deck. Echter heb ik voor dit deck snow coverd land nodig maar deze kaarten zijn best prijzig en zeker in een groter aantal. Daarom heb ik de vraag of het mogelijk is om basic lands als snowlands te spelen en wordt dit ook vaker gedaan.
Ik heb namelijk deze lands nodig voor Icebreaker Kraken echter is het ook de enige kaart waar ik deze lands voor nodig heb en vind ik het erg duur om ze alleen voor deze kaart te kopen.[k]
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Als je een casual deck hebt waar je met vrienden mee speelt (of zelfs met vreemden/vage kennissen) en je meldt vooraf dat al je basics snow-covered zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat iemand daar een probleem mee heeft .

Als je een sanctioned toernooi ermee speelt, dan kan het helaas niet.

Je kunt ook wat cheap ass basics nemen en op elke met een stift "SNOW" erbij zetten, of een sneeuwpopje erop tekenen ofzo, dat wordt vast gewaardeerd . Of je maakt een "Emblem" voor jezelf waarop staat "All basic lands in this deck are snow-covered" en legt die bij je deck neer als visuele herinnering.

Maak het vooral zo makkelijk mogelijk voor je tegenstanders om er geen probleem mee te hebben . En als iemand er echt een probleem mee heeft kun je altijd kiezen om niet tegen die persoon te spelen, of dan maar een minder nuttige IJsbreker Kraken te hebben .
Blasty
2 jaren geleden
Dat is iets wat je het beste af kan spreken met je speelgroep. Ik denk niet dat het veel is om te vragen tenzij je ook Extraplanar Lens gaat spelen
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Oh ja, als je er expliciet bij meldt dat je geen rare dingen met snow doet maar dat snow basics duur zijn en je een kaart speelt die om snow geeft, waarom zou iemand dat dan niet willen?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 2 jaren geleden
Netjes
2 jaren geleden
Wat magnus zegt idd, casual is dat toch nooit een probleem?

Ik had nog snow covered lands uit ice age, daar heb ik onlangs alle verschillende snow landjes en aantal andere snow permanents bijgekocht zodat ik een snow EDH Surrak Dragonclaw deck kon maken, is toch wel heel mooi om de echte snow arts op tafel te zien en in drie kleuren had ik 25ish landjes nodig, is de prijs ook nog wel te overzien
bartlooij
2 jaren geleden
Hartstike bedankt voor jullie hulp
Luctor
2 jaren geleden
In mijn vriendengroep gebruiken we de basic foil landjes als snow-covered.
Netjes
2 jaren geleden


Nav dit topic heb ik mijn deck met snow thema geupdate, ze zijn toch wel mooi he die landjes

@Magnus, ik weet alleen niet waarom er 5 Marit Lage tokens worden geadviseerd. 1 is hier genoeg want je kan er nooit 2 in het spel hebben (1 tapped en 1 untapped zoals bij andere tokens en dan met dobbelsteen erop aantal bijhouden). En dan maar 1 Faerie token ipv 2 want soms moet je ze weggeven met Hunted Trollof zelf houden met Faerie Formation?
 bijgewerkt door Netjes 2 jaren geleden
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Kijk niet te hard naar het aantal voorgestelde tokens. Die feature is pas net geimplementeerd en behoeft nog wat verbetering . Momenteel kijkt hij naar elke kaart die een bepaald token maakt en stelt dat token daarvan voor. Maar hij zou ze moeten samenvoegen, maar dat gebeurt nog niet. Anyway, waarom hij je 5 Marit Lage tokens wil laten spelen is me ook een raadsel, je speelt 2 kaarten die het token maken en die beide maar 1x. Maar negeer de aantallen vooral
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top