Springleaf drum

NL_PANIC
7 dagen geleden
Hoi ik had een vraag over een artifact Springleaf Drum. Kan je een creature met summoning sickness al tappen, of is dat niet mogelijk? En zou het met een Thousand-Year Elixir dan wel kunnen?

Gr panic
 bijgewerkt door NL_PANIC 7 dagen geleden
Galbatorix
7 dagen geleden
Dat mag. Het tappen is geen ability van het creature, maar een actie door het artifact. De summoning sickness is daarom niet relevant.
Dordledum
7 dagen geleden
inderrdaad, om dezelfde reden kan je ook een creature met summoning sickness gebruiken om vehicles te Crew-en!
MagnusMagicus
7 dagen geleden
Correct! Summoning sickness betekent:

1. Het creature mag niet aanvallen
2. Het creature mag geen ability van zichzelf gebruiken
3. Het creature mag geen ability van zichzelf gebruiken

Met de Drum doe je dat niet, je gebruikt de ability van de Drum, niet die van het creature. Dus ja, je kunt een summoning sick creature hiermee tappen. Check ook de Haste helpdesk pagina
NL_PANIC
7 dagen geleden
Bedankt voor de reacties. Weet ik genoeg kan ik me deck eindelijk afmaken
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post NL_PANIC 7 dagen geleden
  • Gemaakt door NL_PANIC 7 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top