Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Taborax, hope’s demise and een token cleric

Netjes
1 jaar geleden
Ik ben een Taborax, Hope's Demise edh deck gestart, en nu vragen we ons af of het token dat je maakt met Minion Reflector je wel een kaart laat trekken als dat een cleric token is die dood gaat. Of moet je eerst aan de text voldoen die eerder staat en omdat het een token cleric is krijg je geen kaart?
 bijgewerkt door Netjes 1 jaar geleden
Twigwalker
1 jaar geleden
Je mag dan geen kaart trekken. Je moet inderdaad eerst aan het eerste deel voldoen. Omdat het een token is die dood gaat en niet een non-token triggert de ability niet en wordt er daarna dus ook niet gekeken naar of de token een cleric was of niet. Ik ben geen judge dus pin me er niet op vast, maar dat is wat ik denk.
Luctor
1 jaar geleden
'that creature' refereert aan 'another non-token creature you control'
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Klopt! Tabby triggert sowieso alleen maar op nontoken creatures. En als dat nontoken creature een Cleric was, mag je nog wat extra doen. Maar voor tokens haalt hij zijn neus op, zelfs als het token een Cleric is
Netjes
1 jaar geleden
Tx! Haal ik de token generator kaarten weer van mijn long list
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Netjes 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Netjes 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top