Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Vraag over mistcaller

RagnaroksDen
5 jaren geleden
Kan iemand mij aub uitleggen hoe mistcaller werkt?
 bijgewerkt door RagnaroksDen 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Als je Mistcaller op het battlefield hebt liggen, mag je deze sacrificen. Zodra je dat gedaan hebt, als er een token gemaakt zou kunnen worden, tot het einde van die beurt natuurlijk, dan is het eindresultaat dat er geen token gemaakt wordt.
Stel je tegenstander wilt een Legion's Landing spelen, terwijl jij de mistcaller op het veld hebt liggen. Je mag dan terwijl de trigger van Legion's Landing nog op de stack ligt (die een 1/1 vampire zou maken), reageren door je Mistcaller te sacrificen. Het resultaat is dat je tegenstander geen 1/1 vampire krijgt.
Is het zo duidelijk?
 bijgewerkt door Jeff 5 jaren geleden (Doorgestreept omdat het antwoord fout is. Bartist geeft al aan: non-token ipv to)
bartist
5 jaren geleden
Waarschijnlijk niet, want het gaat om non-tokens

Ik zou Bishop of Rebirth als voorbeeld gebruiken.

@RagnorokDen: je kunt deze vraag ook bij de kaart zelf stellen, bij het kaartcommentaar
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
TheRobinros
5 jaren geleden
Denk inderdaad aan het tegengaan van Narcomoeba, Through the Breach, Sun Titan die dingen terughaalt, Nahiri, the Harbingers -8, etc.
Jeff
5 jaren geleden
Yes, bartist en TheRobinros hebben het bij het rechte eind. Ben je hiermee geholpen RagnaroksDen?
Eclavyrr
5 jaren geleden
Het houd ook dingen zoals Living Death, Collected Company en Villainous Wealth tegen.
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
RagnaroksDen
5 jaren geleden
Oke bedankt iedereen
 bijgewerkt door RagnaroksDen 5 jaren geleden
thewoodcutter
5 jaren geleden
Oh man, ik had echt over het nontoken heen gelezen. Slechte score vandaag...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top