Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

You become the monarch. Ja, dus?

vanmaanen
5 jaren geleden
Ik speelde pauper en tegenstander kwam met de kaart Palace Sentinels. Hij werd dus de Monarch.

Prima, maar blijkt dat je dan een extra kaart mag pakken? Ik kende deze kaart niet (en ken de Conspiracy kaarten eigenlijk uberhaupt niet) maar vind het wat raar dat dat kaart pakken nergens staat. Er is ook geen emblem oid voor met uitleg.

Ps: op het help forum op deze site staat dit eigenlijk ook niet bij deze ability, misschien die wat verduidelijken?

 bijgewerkt door vanmaanen 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
vanmaanen
5 jaren geleden
Greart. er is dus wel een emblem! thanks Dordledum


Werd me uit de tekst op https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/helpdesk?query=monarch niet veel duidelijk.
vanmaanen
5 jaren geleden
Die 2e zin "whenever a creature deals combat damage to you, its controller becomes the monarch." is trouwens een interessante die mijn opponent ook niet benoemde...
BluezamX
5 jaren geleden
Klinkt als een leuk potje...
"Ik speel deze kaart waar ik de volgende voordelen van krijg. Ken je het niet? Nou ja ik mag er kaarten door pakken. Hoe ik er weer vanaf kom moet je zelf maar uitzoeken, doei"
TheRobinros
5 jaren geleden
Quote:
9 minuten geleden
Klinkt als een leuk potje...
"Ik speel deze kaart waar ik de volgende voordelen van krijg. Ken je het niet? Nou ja ik mag er kaarten door pakken. Hoe ik er weer vanaf kom moet je zelf maar uitzoeken, doei"


Niemand heeft gezegd dat het om een democratische monarchie gaat
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Die link die je postte, de eerste link gaat naar de Monarch pagina, daar staat het ook allemaal uitgelegd
vanmaanen
5 jaren geleden
Aha, dat is een duidelijker tekst.

Is dan vandaag aangepast / weer goed gezet want de tekst stopte...? Of misschien lukte doorklikken niet via de telefoon....
Blasty
5 jaren geleden
Op de zoekresultaten pagina staat een verkorte weergave van de tekst, je moet daar op klikken voor het hele artikel (link van Magnus dus).

Het is inderdaad niet heel duidelijk dat het een link is.
Daretti388
4 jaren geleden
Wat misschien ook wel goed is om te weten is dat er volgens mij maar een tegelijk de monarch kan zijn/hebben
TheRobinros
4 jaren geleden
Behalve op 6 januari natuurlijk
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Quote:
15 uren geleden
Wat misschien ook wel goed is om te weten is dat er volgens mij maar een tegelijk de monarch kan zijn/hebben
Ik quote direct de Monarch pagina:
"- Er kan altijd maar één monarch zijn. Als iemand monarch wordt, dan stopt de andere speler met monarch zijn. "
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
15 uren geleden
Behalve op 6 januari natuurlijk
Snappemnie
hallowman3
4 jaren geleden
Driekoningen wordt elk jaar geviert op 6 Januari.
Zie ook: https://nl.wikipedia.org/wiki/Driekoningen
AncientOne
4 jaren geleden
Niemand viert nog driekoningen...
(maar het is wel een goeie reminder om je kerstboom bij het grofvuil te zetten!)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top