28 juni: Vrijdagavond KeyForge - Archon Solo

Rody
5 maanden geleden

Nieuw op de vrijdag avond: KeyForge Age of Ascension

Onlangs is de nieuwste uitbreiding van KeyForge uitgebracht, the Age of Ascension! Nieuwe kaarten en nieuwe combo's brengen de wereld van KeyForge en zijn zeven huizen naar een nieuw niveau!

Op vrijdagavond tijdens de FNM (Friday Night Magic) kan je nu ook KeyForge komen spelen. Op deze avond spelen we Archon Solo. Dat houdt in dat je zelf een deck mee brengt naar het toernooi en daarmee best-of-one matches speelt. Afhankelijk van het aantal spelers spelen we drie of vier rondes.

Chainbound Event
Dit event is Chainbound, dat houdt in dat je Aember Shards kan verdienen door mee te doen aan het toernooi. Om hier aan mee te doen met je de Master Vault-app geïnstalleerd hebben op je telefoon en een account hebben aangemaakt. Bij aanvang van het toernooi kunnen we jouw account scannen en het deck waar je mee gaat spelen.

Alle belangrijke informatie op een rij:

Datum: Vrijdag 28 juni
Formaat: KeyForge Archon Solo
Kosten: € 6,00
Aantal plaatsen: 80
Rondes: Drie of vier rondes Keyforge Archon
Zaal open: 19:15
Aanvang Archon Toernooi: 19:30
Einde toernooi: ca. 22:30
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen. We hebben naast koffie, thee en bronwater ook selecte frisdranken en candybars op het menu staan.

Prijzen
Per persoon gaat er €4,- winkeltegoed in de prijzenpot.

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal 80 spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht maar wel aanbevolen. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de avond zelf!

Inschrijvingen KeyForge Archon Solo
01. Sal Taya
02. Terence van Dartel
03. Tom Graafland
04. Nick Borst
05.
...
 bijgewerkt door Jan 4 maanden geleden
Sarkhan236
5 maanden geleden
Ik doe mee! Leuk om weer eens Archon te spelen.

Trouwens er staat "Aanvang Sealed Deck Tournooi". Dat lijkt me een copy/pastefout, of niet?
Rody
5 maanden geleden
Je staat erbij. Er staat nu de juiste informatie als het goed is, thanks voor de oplettendheid
Nerfed
4 maanden geleden
Ik ben er in ieder geval bij
Ignatio
4 maanden geleden
Ik doe ook mee
Nerfed
4 maanden geleden
Vraagje, wordt dit AoA of mixed? Dan weet ik welk deck ik mee moet nemen.
Rody
4 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
Vraagje, wordt dit AoA of mixed? Dan weet ik welk deck ik mee moet nemen.

Ik heb het niet aangekondigd van te voren dus laten we het op mixed houden zodat er geen verwarring op de avond zelf kan ontstaan. Ik zal dit onthouden voor de volgende keer om duidelijk aan te kondigen wat er gespeeld mag worden.
Ibramu
4 maanden geleden
Ik sluit me ook graag aan vrijdag voor Keyforge. Hoeveel mensen verwachten jullie?

Gr. Roeland Pellis
 bijgewerkt door Ibramu 4 maanden geleden
Nerfed
4 maanden geleden
Quote:
42 minuten geleden
Ik sluit me ook graag aan vrijdag voor Keyforge. Hoeveel mensen verwachten jullie?

Gr. Roeland Pellis

Ik zie hier 4 namen (mezelf meegeteld), jou, en nog 4-5 van de app groep. Op het moment dus 9-10.
Rody
4 maanden geleden
Dat gaat dus een gezellige avond KeyForge worden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post Rody 4 maanden geleden
  • Gemaakt door Rody 5 maanden geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL