29 juni: Gratis Event - Magic Open House

Rody
5 maanden geleden

Een GRATIS Magic event voor iedereen!

Magic Open House is namelijk niet alleen bedoeld voor iedereen die al Magic speelt, maar juist ook voor iedereen die nog nooit een kaart heeft aangeraakt! Dit is hét moment om je eerste potje Magic te spelen en kennis te maken met de Magic community!

Bij aanvang van het evenement ontvangt iedere deelnemer een gratis Welcome Deck. Vervolgens wordt er door een gecertificeerde Magic Judge een korte uitleg gegeven over de basisregels van Magic. Hierna is het tijd om landjes te droppen, spells te casten en je krachten te meten met rivaliserende Planeswalkers! Aan de hand van de Welcome Decks spelen we vier games Magic tegen verschillende tegenstanders. Na afloop van deze vier games krijgt iedere deelnemer een veelzijdig cadeautje!

Als het goed is heb je na deze vier games de basisregels in de vingers en de smaak te pakken en ben je vrij om nog andere medespelers uit te dagen. Dit kan dus met je Welcome Deck zijn, maar ook bijvoorbeeld een Planeswalker Deck of Challenger Deck (verkrijgbaar in de winkel) of voor de gevorderde spelers een zelf samengesteld deck.

Speciaal voor vandaag zullen er al een gelimiteerd aantal Planeswalker Decks van de nog uit te komen Core Set 2020 beschikbaar zijn voor verkoop!

Als je als doorgewinterde Magic expert je eigen deck meeneemt, denk er dan aan dat het vandaag niet gaat om winnen, we zijn er om met z'n allen een Magische middag te hebben! Zorg er voor dat je deck niet te ingewikkeld is, en niet alleen leuk om mee te spelen, maar ook leuk om tegen te spelen. Pro tip: neem extra (eenvoudige en leuke) decks mee om uit te lenen!

Datum: Zaterdag 29 juni
Formaat: Welcome Deck
Kosten: Gratis
Aantal plaatsen: 30
Rondes: 4 games met Welcome Decks
Aanvang: 12:00, zaal open om 10:00
Route: 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
De Bazaar heeft naast een uitgebreid assortiment snacks en dranken ook tosti's en broodjes gezond in de aanbieding. Het is niet toegestaan om eigen consumpties mee te nemen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water.

Inschrijven
Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (015 7370224). Vermeld je DCI nummer (graag zonder streepjes en/of spaties) bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan kan je deze aanmaken op de website van Wizards of the Coast.

Prijzen
We spelen bij de Magic Open House niet voor de winst. Toch valt er behoorlijk wat te winnen. Nieuwe Magicers hebben er een leuke nieuwe hobby bij! Als Magic al je hobby is heb je er na deze dag nieuwe medespelers bij! Daarnaast mag je aan het einde van de dag je Welcome deck mee naar huis nemen en bovendien ontvangt iedere speler een veelzijdig cadeautje!

Inschrijvingen
01. Norah Voeten
02. Jorg Voeten
03. Bart van Velsen
04. Arjan Langerak
05. Amber Westland
06. Stefan Vree
07. Samuel Carlier
08. Samuel Carlier +1
09. Michael Schout
10. Jeffrey Schout
11. Sjors Zebregs
12. Guus Zebregs
13. Erik Wiegel
14. Wim Wiegel
15. Daniël Schermer
16. Mark Koster
17. Daan van den Dries
18. Werner van de Zilver
19. Nascha Kagie
20. Timon Hofmans
21. Timon Hofmans +1
22.
...
30.

Als je je hebt ingeschreven maar toch niet kunt komen, wees dan alsjeblieft zo vriendelijk om je uit te schrijven, dan kan iemand anders je plekje innemen. Voorinschrijven garandeert je deelname tot 11.00 uur, vanaf dat moment is je plek niet meer gegarandeerd!
 bijgewerkt door Rody 4 maanden geleden
Bavelb
5 maanden geleden
Ik kom waarschijnlijk wel even langs, aangezien er geen standard gespeeld wordt op vrijdag/zaterdag. Wellicht met een dochter, en anders om wat nieuwe spelers te helpen te introduceren.

Wellicht dat ik ook wat beginnerfriendly deckjes maak/meeneem met vooral common/uncommon kaarten uit de laatste 3 sets. Iets van Gruul, Orzhov en Izzet.
 bijgewerkt door Bavelb 5 maanden geleden
jesse1
5 maanden geleden
er zouden meer mensen komen als het na de toetsweek zou zijn
Rody
4 maanden geleden
Quote:
4 dagen geleden
er zouden meer mensen komen als het na de toetsweek zou zijn

Als je een engels toets moet maken heb je een goed excuus om Magic te komen spelen
archer1962
4 maanden geleden
Is dit al met het CORE 2020 welkom deck?
Novastorm
4 maanden geleden
Ik ben er ook bij met een + 1
MagnusMagicus
4 maanden geleden
Je staat erbij! En ik kom ook langs om jullie allemaal te leren Magic spelen
archer1962
4 maanden geleden
Wij komen graag spelen
Sjors Zebregs en Guus Zebregs
MagnusMagicus
4 maanden geleden
Gezellig! Jullie staan erbij
jorgvoeten
4 maanden geleden
Topdank voor de update. Norah en ikzelf komen uit Breda en hopen 11.30 aanwezig te kunnen zijn. Ik neem dat onze plaats nog steeds gegarandeerd is (al komen we na 11.00u binnen)
MagnusMagicus
4 maanden geleden
Dat gaat helemaal goed komen
Wolgoz
4 maanden geleden
Ik kom proberen mijn broertje uit arena naar papier te krijgen,
Erik & Wim wiegel
PrimeAvatar
4 maanden geleden
Gezellig, ik kom ook helpen!
MagnusMagicus
4 maanden geleden
Leuk, ik zet jullie erbij! Tot zaterdag!
stokstaartje001
4 maanden geleden
Tot hoe laat zou dit duren?
Rody
4 maanden geleden
Quote:
49 minuten geleden
Tot hoe laat zou dit duren?

Ongeveer tot 16:00
stokstaartje001
4 maanden geleden
Dankjewel

Ik zou graag met een vriend eens komen proberen als dat nog gaat.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 4 maanden geleden
Rody
4 maanden geleden
Quote:
10 uren geleden
Ik zou graag met een vriend eens komen proberen als dat nog gaat.

Dat gaat zeker lukken. Ik zet jullie erbij op de lijst
HaHarr74
4 maanden geleden
Quote:
8 dagen geleden
Is dit al met het CORE 2020 welkom deck?

Lijkt me niet, het is voor de releasedatum van Core 2020. Of heb ik het mis?
Daankiller
4 maanden geleden
Waar is dit en zou ik mijzelf nog kunnen inschrijven ?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL