Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

budget commander toernooi

Rody
1 maand geleden
Gewoon inschrijven. Meestal zijn er wel uitschrijvingen van te voren. En er zijn nu nog 30 plekken voor Pokémon gereserveerd, als die niet gevuld raken dan komt er meer plek voor commander beschikbaar.
 bijgewerkt door Rody 1 maand geleden
Rody
1 maand geleden
De promo is ook bekend:

dcgardulf
1 maand geleden
Dat is wel echt een hele vette promo
Luctor
1 maand geleden
Ik kan er bij zijn.

Moet ik het sideboard ook meenemen in de € 150,-? En moeten dan ook originele kaarten zijn, of mogen dat ook proxies zijn?
Luctor
23 dagen geleden
Dit weekend is het al zover.
dcgardulf
22 dagen geleden
heb er veel zin in. Twijfel wel over verschillende decks, maar heb er twee die ik sowieso meeneem. Eentje voor gekke potjes en eentje voor wat serieuzere potjes




Heb nog iets van 4 budget decks liggen, dus als iemand geen tijd/zin had om te bouwen pm me maar! kan ook wat voor iemand anders meenemen.
Rody
22 dagen geleden
Quote:
9 dagen geleden
Ik kan er bij zijn.

Moet ik het sideboard ook meenemen in de € 150,-? En moeten dan ook originele kaarten zijn, of mogen dat ook proxies zijn?


Was vergeten hierop te antwoorden. De sideboard vraag snap ik niet helemaal. In commander is er geen sideboard toch? En proxies zijn niet toegestaan in principe.
Luctor
22 dagen geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
9 dagen geleden
Ik kan er bij zijn.

Moet ik het sideboard ook meenemen in de € 150,-? En moeten dan ook originele kaarten zijn, of mogen dat ook proxies zijn?


Was vergeten hierop te antwoorden. De sideboard vraag snap ik niet helemaal. In commander is er geen sideboard toch? En proxies zijn niet toegestaan in principe.
Ik heb er deck met attractions als subthema. De attractions zitten niet in de 99 kaarten van mijn deck, maar komen er nog extra bij. Maar op zich maakt het niet uit, want de bedrag blijft onder de 150.
maus
21 dagen geleden
Altijd fijn als je je decks checkt en de waarde is met 25 euro omhoog gegaan. Jammer genoeg is het nu niet meer budget
Luctor
21 dagen geleden
Quote:
3 uren geleden
Altijd fijn als je je decks checkt en de waarde is met 25 euro omhoog gegaan. Jammer genoeg is het nu niet meer budget
Misschien heb je kaarten waarvan je nog niet de goedkoopste versie hebt geselecteerd.
maus
21 dagen geleden
Daar had ik al naar gekeken, maar ook dan zit ik er nog best ver boven. Gelukkig bied magic the gathering veel alternative.
SceneFizza
19 dagen geleden
Het was weer een prima editie. Ervaren rotten , regulars en jonge/nieuwe spelers in een heerlijke atmosfeer.
Rikku7
19 dagen geleden
Hele leuke dag gehad vandaag. Ik hoop de volgende keer er weer bij te kunnen zijn.
Luctor
19 dagen geleden
Het was een leuke en gezellige dag.
dcgardulf
18 dagen geleden
Het was zeker een prima editie. Leuke decks gezien. Bedankt allemaal!
Rody
18 dagen geleden
Misschien ook leuk als de kudo toppers hier nog hen winnende decklists delen
SceneFizza
18 dagen geleden
Op verzoek van Rody bij deze mijn decklijsten:

deze was in ronde 3 goed voor de kudoos, niet goed genoeg om een Pako, Arcane Retrieverdeck te grijpen. Ook het deck van Falco was erg gevaarlijk, maar die kwam de Dead of Winter niet te boven.

commander
Transform uc
door SceneFizza16 dagen geleden
in ronde 2 hebben we veel gelachen aan tafel, een eervolle vermelding voor Hij die zocht naar de 7 op zijn D6 . Dit deck had een ferme start, maar werd hard aangepakt. Ik zat als eerste niet meer aan het spelende deel van de tafel, wel met een grote lach en de kudoos, welke overigens in een coinflip met Jacco (Mr. Stuffy Doll) pas over de streep werden getrokken.

in ronde 1 kreeg ik net wat ruimte genoeg om Sludge Monster en iets later Toxrill, the Corrosive te spelen, hierop kwamen geen directe removals, dus daar gingen o.a de dino’s van Debby. Op het moment dat Piru, the Volatile het veld op kwam, had ik deze kunnen counteren. Ik koos er voor om deze speler, na vele beurten van weinig actie, ook mee te laten doen. Het gevecht werd niet uitgespeeld, zelfs de lunchpauze bracht geen winnaar. Wel een hele amusante en leerzame pot.
Btw: dit deck heeft een niet budget-sideboard en alle kaarten zoals ze zijn, foils showcases full-art land etc. Daarom lijkt die duurder dan dat die is. (Op dit moment)
 bijgewerkt door SceneFizza 18 dagen geleden (Toevoeging)
Kevverkaik
17 dagen geleden
Omdat je het zo lief vraagt, Rody!

Dit is het deck wat 3 kudo's heeft gekregen en ook nog eens drie keer won. Het idee is dat ik mijn eigen eggs (goedkope artifacts die een kaart pakken), afknal voor meer value. Leuke bonus is om kaarten als Tanglepool Bridge en Darksteel Citadel te targetten. Deze landjes gaan niet kapot, maar pakken toch een kaart. Uiteindelijk maken de wincons gebruik van de artifact tokens die ik maak gedurende de game. Denk aan Tangletrove Kelp en Cyberdrive Awakener.

Hier is de decklist.

Gijsneus
6 dagen geleden
Is er al een nieuwe datum bekend Rody?
Rody
5 dagen geleden
Nog niet. Ik ben bezig met de agenda voor mei en juni maar het is behoorlijk druk de komende tijd met diverse releases, commander finals, rcq's etc. dus het is even passen en meten. Zodra ik een datum voor jullie heb zet ik het hier neer.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 223 posts
  • Laatste post Rody 5 dagen geleden
  • Gemaakt door dcgardulf 9 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top