Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

budget commander toernooi

piano
10 maanden geleden
Wow. Ik ging voor de grap even kijken: Mijn deck van een tijdje terug valt nog nét binnen de marge (€147,40)

Ik zal wel weer geen tijd hebben, maar ooit doe ik een keer mee. Hopelijk blijft Budget Commander een ding bij BoM!
piano
9 maanden geleden
Hoe was het toernooitje afgelopen zaterdag?
maus
9 maanden geleden
Aangezien de originele intentie van het budget tournooi (als ik het me goed herinner). Kan het nu ook gezien worden als een budget/bracket 1?
dcgardulf
9 maanden geleden
Ik zou Bracket 1/2 doen. want 1 is echt als bedoeling qua laagst mogelijke niveau.
Of ik zou zeggen: max 150 euro + geen gamechangers + geen extra turns/mass land denial/tutors.
piano
8 maanden geleden
Ik ben ook wel benieuwd naar hoeveel beurten een gemiddeld potje bij dit evenement duurt. Ik neem aan wel iets meer dan 10?
 bijgewerkt door piano 8 maanden geleden
maus
8 maanden geleden
Dat ligt er maar net aan wat de interpretatie van dit tournooi is voor iedereen in de pot. Als iedereen whacky decks speelt dan kan het prima beurt 14 worden. Als je er iemand bij hebt zitten die dacht dat het de bedoeling was zo sterk mogelijk te gaan met een limitatie van 150 euro.... 7 beurten, misschien minder.

Dat is mijn ervaring van de twee keer dat ik heb mee gedaan. Maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest dus misschien heb ik het helemaal verkeerd.
Gijsneus
5 maanden geleden
Dit topic kan wel weer een upje gebruiken. Wanneer kan ik me hiervoor weer melden in Delft?
Rody
5 maanden geleden
Zeker, ik heb deze op de planning staan.

Binnenkort online, dan zet ik hier ook een berichtje.
Left4Doner
4 maanden geleden
Quote:
23 dagen geleden
Zeker, ik heb deze op de planning staan.

Binnenkort online, dan zet ik hier ook een berichtje.

Ik zie een nieuw budget toernooi

Trouwens, niet om de budget Godfather dcgardulf te ondermijnen, maar zou het leuk of interessant zijn om het budget toernooi om te gooien naar een Bracket 1 &2 evenement?
Jared03840
4 maanden geleden
Moeten we per se met de nieuwe regels meegaan? Wat is er mis met power level 5?
 bijgewerkt door Jared03840 4 maanden geleden
dcgardulf
4 maanden geleden
Ben het eigenlijk wel eens met Left4Doner.
Bracket 1/2 zou cool zijn... geen gamechangers, infinites etc. En ook een relatief duidelijke omschrijving.
Misschien wel nog in combinatie met het BOM budget van 150...
Gijsneus
1 maand geleden
Upje voor dit topic.

Is het nog mogelijk om dit jaar aan een budgettoernooi deel te nemen?
piano
1 maand geleden
Ik heb animo, ook al kan ik waarschijnlijk niet meedoen. Dit moet blijven bestaan
Left4Doner
1 maand geleden
1 november is er een halloween event met casual focus, maar een echt budget (/brackets 1&2) event zou ook gaaf zijn
lights
1 maand geleden
ja!! dit zou echt tof zijn
Gijsneus
5 dagen geleden
Up! Graag een update wanneer we ons kunnen aanmelden voor een budgettoernooi. Ja, ik weet dat jullie een drukke agenda hebben maar er is toch wel een gaatje te vinden?
Jan
5 dagen geleden
Sinds Rody Chef Rody is geworden hebben we een wat krappere bezetting voor de organisatie en hosting van evenementen en tournooien. Daarbij zijn deze maanden de drukste van het jaar, waardoor events even op een wat lager pitje staan, maar we doen ons best om ook weer eens een budget commander tournooi op de agenda te krijgen!
Twigwalker
2 dagen geleden
Budget Commander Walk-in voor nu nog even zonder verdere instructies wat betreft de brackets.
Gijsneus
2 dagen geleden
Quote:
1 uur geleden
Budget Commander Walk-in voor nu nog even zonder verdere instructies wat betreft de brackets.

Nice! Ik ben van de partij :-)
piano
2 dagen geleden
Gaaf! Inmiddels heb ik betere/geschiktere Commander decks gebrouwd, maar helaas moet ik ook deze keer overslaan. Iedereen die wel tijd heeft, aanmelden graag
 bijgewerkt door piano 2 dagen geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 269 posts
  • Laatste post piano 2 dagen geleden
  • Gemaakt door dcgardulf 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL