Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zou Bracket 1/2 doen. want 1 is echt als bedoeling qua laagst mogelijke niveau.
Of ik zou zeggen: max 150 euro + geen gamechangers + geen extra turns/mass land denial/tutors.
Dat ligt er maar net aan wat de interpretatie van dit tournooi is voor iedereen in de pot. Als iedereen whacky decks speelt dan kan het prima beurt 14 worden. Als je er iemand bij hebt zitten die dacht dat het de bedoeling was zo sterk mogelijk te gaan met een limitatie van 150 euro.... 7 beurten, misschien minder.
Dat is mijn ervaring van de twee keer dat ik heb mee gedaan. Maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest dus misschien heb ik het helemaal verkeerd.
Binnenkort online, dan zet ik hier ook een berichtje.
Ik zie een nieuw budget toernooi
Trouwens, niet om de budget Godfather dcgardulf te ondermijnen, maar zou het leuk of interessant zijn om het budget toernooi om te gooien naar een Bracket 1 &2 evenement?
Ben het eigenlijk wel eens met Left4Doner.
Bracket 1/2 zou cool zijn... geen gamechangers, infinites etc. En ook een relatief duidelijke omschrijving.
Misschien wel nog in combinatie met het BOM budget van 150...
Up! Graag een update wanneer we ons kunnen aanmelden voor een budgettoernooi. Ja, ik weet dat jullie een drukke agenda hebben maar er is toch wel een gaatje te vinden?
Sinds Rody Chef Rody is geworden hebben we een wat krappere bezetting voor de organisatie en hosting van evenementen en tournooien. Daarbij zijn deze maanden de drukste van het jaar, waardoor events even op een wat lager pitje staan, maar we doen ons best om ook weer eens een budget commander tournooi op de agenda te krijgen!
Gaaf! Inmiddels heb ik betere/geschiktere Commander decks gebrouwd, maar helaas moet ik ook deze keer overslaan. Iedereen die wel tijd heeft, aanmelden graag