budget commander toernooi

Minasmax
1 maand geleden
Voor mij en mijn vrienden was het ook zeker een geslaagde dag. We gaan 100% bij de volgende aansluiten. Het was de eerste keer dat we zijn 3en naar een evenement zijn geweest en het was echt heel tof. Veel gelachen en leuke potten gespeeld en complimenten voor de organisatie en aankleding.

De volgende keer kan het budget nog wel wat lager mag (115 euro bijvoorbeeld). Dat forceert al een stuk meer om creatief decks te bouwen en dan komen pre-cons ook meer mee qua tempo. Nu hielp het ook niet mee dat commander masters een giga price drop voor veel sterke commander kaarten veroorzaakte maar toch.

Voor de volgende aankondiging kan het ook inderdaad handig zijn om er expliciet in te vermelden dat de focus op fun factor ligt met wat links naar artikelen en/of video's voor hulp en richting.

Bijvoorbeeld:
https://bluemonkeygaming.com/the-most-fun-commander-decks-in-mtg/
MitchDeBaas
1 maand geleden

dit voorbeeld ben ik het niet helemaal mee eens, ze stellen atraxa superfriends als een leuk en fun deck voor iedereen. ik weet niet of de schrijver er ooit tegen heeft gespeeld maar superfriend decks zijn over het algemeen echt een hell. en zeker als ze elke turn proliferaten.

ook vind ik het noemen van Kaalia of the Vast wel bijzonder op een lijst met gezellige leuke commander,, denk dat ik daar niet veel aan hoef toe te voegen.

als ik aan leuke gezellige commander denk dan denk ik aan: Ruxa, Patient Professor, Cormela, Glamour Thief of Zilortha, Strength Incarnate. en niet zo snel aan iets wat veel power heeft. zeker niet in een budget omgeving.
TheRobinros
1 maand geleden
Laten we vooral niet vast proberen te leggen wat "fun" is, dat is veel te subjectief. Bespreek van tevoren aan tafel wat je nou écht niet vindt kunnen (mass land destruction, extra turns, infect, een deck met als main focus stax, weet ik veel) en baseer de keuze van het deck dat je pakt op wat jouw tafelgenoten nou echt niet vinden kunnen. Bouw daarmee in gedachten je decks, zodat iig jij je eigen decks leuk vind en met genoeg variantie dat je aan iedere tafel een gewaardeerd deck kan pakken.
dcgardulf
1 maand geleden
Rody, is er toevallig al een volgende datum bedacht?
Rody
1 maand geleden
Yes, ik zit er over na te denken om het om het in het release weekend van Doctor Who te plannen. Dat is op 14 oktober. Dan heeft iedereen een toffe promo die daarbij hoort en als je dan een precon wilt spelen wordt je niet meteen van tafel geveegd met de budget decks die gespeeld worden. Lijkt mij een goede combi. Anders wordt het pas in november.
Gijsneus
1 maand geleden
Quote:
9 uren geleden
Yes, ...op 14 oktober...

Waar kan ik me inschrijven?
dcgardulf
1 maand geleden
14 oktober klinkt goed. Leuk om het te combineren met een doctor who promo!
Rody
1 maand geleden
Ik zal hier de link posten zodra het event online staat.
Rody
1 maand geleden
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/events/budget-commander-walk-in/955

Er zijn een paar kleine wijzigingen sinds vorige editie. Je krijgt nu alleen promo packs voor kudo's. Er zijn geen punten om bij te houden dus iedere ronde is random pairing. De entree prijs is iets hoger maar je krijgt ook andere boosters. De prijs voor zo'n evenement zal altijd fluctueren en afhankelijk zijn van wat de meest recente set is en de prijzen voor die boosters. Verder heb ik het budget nog hetzelfde gehouden, laten we kijken nu er alleen kudo's te behalen zijn of dat invloed heeft op wat voor decks er gespeeld worden.

Ik kijk er naar uit, vorige keer was het erg leuk en gezellig!
dcgardulf
1 maand geleden
top! Ik vind ook de benadrukking van het casual erg fijn. Heb er zin in, nu een deck gaan bouwen voor max kudo's...
Left4Doner
1 maand geleden
Awesome, heb me ingeschreven
Helemaal eens met dcgardulf
Oryas
1 maand geleden
Helemaal eens. Fijne insteek zo met de kudo’s dit promoot het zeker om iets origineels te maken om leuke potjes te spelen. Ik ben er ook weer bij!
SceneFizza
1 maand geleden
Top dit, ver vooruit een datum plannen is erg prettig!
Wat mij betreft ook snel een datum voor nr3 beschikbaar, dan kan ik prive en werk er nog makkelijker op afstemmen.

30december heb ik nog vrij. Hint.
CarolineAya
1 maand geleden
Mooi, hij staat bij ons ook in de agenda. Kijken of ik dit keer wel een deck speciaal voor dit event kan bouwen ipv een huidig deck te downgraden. Hopelijk laat mijn gezondheid het toe hier meer aan te werken.
dcgardulf
1 maand geleden
Quote:
2 dagen geleden
Top dit, ver vooruit een datum plannen is erg prettig!
Wat mij betreft ook snel een datum voor nr3 beschikbaar, dan kan ik prive en werk er nog makkelijker op afstemmen.

30december heb ik nog vrij. Hint.

eens natuurlijk, al snap ik dat bazaar ook niet té ver in de toekomst kan plannen .
Left4Doner
10 dagen geleden
De inschrijvingen blijven binnen komen, jeej!

Ik vraag me af of het maximum aantal deelnemers weer kan worden vergroot, of dat dit het is.
dcgardulf
10 dagen geleden
op dezelfde dag is er een lorcana event... ik vrees dat het gaat blijven bij max 48 spelers...
Rody
9 dagen geleden
Lorcana gaat meestal wel vol, laatste paar keer zaten we aan de 40 spelers. Mocht het toch niet zo zijn kan ik altijd nog wat stoelen vrijgeven maar ik vrees ook dat het bij 48 blijft. Wel helemaal top om te zien dat ook de 2de keer populair is!
dcgardulf
7 dagen geleden
en vol! en wachtlijst staat open. toch gaaf om zoveel enthousiastelingen te zien!
 bijgewerkt door dcgardulf 7 dagen geleden
PrinceRuppertsDog
7 dagen geleden
Te laat Maar ingeschreven voor de wachtlijst...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL