Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Casual Commander in R'dam/Delft/Den Haag

G483R
2 jaren geleden
Hello,

Ik ben op zoek naar een playground in de buurt van R'dam/Delft/Den Haag (woon in R'dam, werk in Delft). Idealiter om doordeweeks af en toe een avondje te spelen.
Ik heb zelf voornamelijk creature based decks rond power level 7-8, I guess (geen nadruk op winnen voor turn 6, weinig tutors, geen superdure manabase), maar ook uitschieters beide kanten op (van 2 Strixhaven precons tot Edgar Markov deck...). Ik heb nu thuis een pod waarin de meta niet heel erg combat of creature focused is, maar veel control decks en incremental engines bevat (die ook nog eens best wel geoptimaliseerd zijn). Dat zorgt er voor m'n gevoel voor dat veel potjes op dezelfde flow hebben en ik er zelf relatief vaak niet goed tussenkom.

Anyway, laat het even weten als je ook opzoek bent. Als je reageert in deze thread stuur ik je wel even een DM.

Groet,

Gabe
Crash
2 jaren geleden
Hoi Gabe,

Kom ook uit de buurt van Rotterdam (Capelle) en lijkt mij ook leuk spelers in de buurt te vinden als dit aanbod nog geldig is .
Morphling_unmorphed
2 jaren geleden
Hi Gabe,

Zoek ook nog mensen om mee te spelen van omgeving Rotterdam (Nieuwerkerk ad IJssel).
Lijkt mij leuk om eens samen te komen om te spelen!

Hoor het graag!

gr,
Rajen
G483R
2 jaren geleden
Nice! Ik heb jullie PMs gestuurd om een appgroepje aan te maken, dan kunnen we kijken of we een datumpje kunnen prikken.
Theur-dragons1
2 jaren geleden
Beste mensen,

Momenteel speel ik wekelijks magic met 1 tot 2 vrienden. Wij willen dit groepje gaan versterken met CASUAL commander players. We zijn alle drie fanatiek echter spelen voor de plezier en gooien niemand er uit voor turn 7 (bij wijze van spreken). Echt zoeken we nu eenmaal wat meer mensen om magic mee te spelen. Dingen waar je wel rekening mee zou moeten houden. Wij doen erg afkeurend richting infinite combo’s vindje dat jammer dan is het beter om dit bericht te negeren. Voorderest spreken we vrijwel elke week af.
Mocht je intresse hebben om soms aan te schuiven dan zie ik graag een reactie tegemoet.
MKleijn
1 jaar geleden
Hallo allen,

Mijn vriend en ik zijn sinds een paar weken begonnen met Magic. We wonen in Hoogvliet en spelen beide commander en we hebben een setje standard decks. We zijn casual spelers en zitten nog wel in het precon stadium, maar deck building willen we graag proberen.
We hebben allebei een aantal decks voor variatie en het lijkt ons beide leuk om vaker te spelen als mensen het niet erg vinden om tegen precons en beginstadia van deckbuilding te komen te staan

Groetjes,
Miriam en Jordey
dionytadema
1 jaar geleden
Hi,

Ik en mijn vriendin spelen beide ook graag commander (en soms casual 60 card decks, archenemy of planechase). Voor de meeste van onze decks geld ook powerlevel 7-8, met inderdaad enkele uitschieters. We wonen in Pernis, makkelijk te berijken met zowel OV als de auto. En we staan altijd open voor nieuwe spelers dus stuur een berichtje als je denkt dat klinkt interesant

Groeten,
Diony en Caro
Stolen_Identity
1 jaar geleden
Hey,
Ik ben recent weer begonnen aan magic en zoek een groep in Delft (ik ben nog onder de 18 dus kan niet rijden of met het ov verder weg naar een groep gaan helaas) als wr nog ergens een please is in een groep hoor ik het graag
Mijn discord is Just_A_Shy_Guy#9152
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top