Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Casual Commander speelgroep Delft

sibrand
4 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik zit nu in een speelgroep, maar daarin wordt bijna nooit meer gespeeld, daarom zoek ik nu een nieuwe speelgroep.
Het is voor mij goed als er doordeweeks in de avond wordt gespeeld en/of zondag overdag. Ik hoop een nieuwe speelgroep te vinden om weer wat vaker te kunnen spelen
Maxkszie
4 jaren geleden
Hoi,

Sinds ik naar Delft ben verhuisd heb ik weinig gespeeld, maar met de release van C19 ben ik ook op zoek naar een speelgroep in de regio voor wat casual commander. Wanneer ik beschikbaar ben is een beetje afhankelijk van mijn studie, maar ik heb avonden en weekenden vaak vrij. Ik zou ook graag een nieuwe speelgroep vinden of wellicht een nieuwe speelgroep starten als er nog meer mensen zijn zonder speelgroep.
JEV
4 jaren geleden
In de kelder van de Koornbeurs spelen we vaak wat Magic op maandagavond. Meestal EDH, soms cube, draft of Pauper. Stuur gerust een berichtje als je langs wil komen.
Anput
4 jaren geleden
Bazaar zelf is toch in delft?
Veekeren
4 jaren geleden
Bazaar is in Delft, vlakbij de Makro.

Mochten er meer geinteresseerden zijn, wellicht kan ik wel eens mee doen. Werk in Delft, woon er vlakbij.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Veekeren 4 jaren geleden
  • Gemaakt door sibrand 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top