Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Casual omgeving Delft/Rotterdam/Den Haag/Zoetermeer

Thomas34
5 jaren geleden
Hai, woon in Pijnacker en ben op zoek naar casualspelers in de omgeving, ik woon in Pijnacker en heb op het moment 4 60-kaartendecks. Ik ben wel eens naar de FNM geweest, maar die mensen zijn mij vaak al wat te fanatiek. Van de Releases en Prereleases kan ik wel echt genieten. Wat ik ook leuk vind is af en toe een dagje op eigen initiatief te draften, sealed te spelen en/of met unglued. Oh, en ik ben gek op two-headed-giant

Groetjes,
Thomas
 bijgewerkt door Thomas34 3 jaren geleden
chaos112
5 jaren geleden
Hey Thomas,

Ik ben zelf ook op zoek naar iemand/groep om zo nu en dan actief mee te spelen. Ik ben zelf ook van het casual spelen. FNM is ook voor mij net te fanatiek . Ik woon nu in Rozenburg maar binnenkort verhuis ik naar sgravenzande. Pijnacker is dus goed aan te rijden voor mij.
Draften en sealed is zeker leuk . two-headed giant nog nooit gedaan, maar komt goed.

Hoor wel van je of je interesse hebt.

Mvg,

Mark
foxy
5 jaren geleden
Hey thomas,
Ik woon in pijnacker en speel ook vooral casual (meestal commander maar 60 of 40 kaarten werkt ook goed).
Ik hoop van je te horen als je een keer wilt spelen.
Ps. misschien vind je het leuk om met open house mee te doen, is zo casual als maar kan.
Stienz
5 jaren geleden
Ik woon in Den Haag en speel Magic sinds Revised, heb het dit weekend weer eens gedaan, helaas met een vriend die ik door de lange afstand (hij woont in het buitenland) niet vaak zie. Ik zou het erg leuk vinden om een groepje te joinen en af en toe af te spreken. Ik heb een aantal decks, gewoon casual.

piano
5 jaren geleden
Ik zat zelf te twijfelen om eens naar de FNM te gaan. Als ik deze draad lees, is misschien een open house een beter idee. Ik hoop dat je een leuke speelgroep kan vinden of maken!
 bijgewerkt door piano 5 jaren geleden
TheRobinros
5 jaren geleden
Quote:
6 uren geleden
Ik zat zelf te twijfelen om eens naar de FNM te gaan. Als ik deze draad lees, is misschien een open house een beter idee. Ik hoop dat je een leuke speelgroep kan vinden of maken!


Op de FNM bij BoM worden vaak wel (semi-)competetieve decks gespeeld en men speelt er over het algemeen ook wel om te winnen. De eerste vijf keer dat je er naartoe gaat, zou ik niet verwachten meer dan 1 match te winnen. MAAR:
Iedereen zit er om voor de leuk op vrijdagavond een kaartje te leggen. De sfeer is uit mijn ervaring erg prettig. Als je vragen hebt over je deck of je manier van spelen, wil iedere speler wel wat tips geven om te helpen. En ik ben vaak ook wel in de 0-X-bracket te vinden met een willekeurig jank-deck, dus je bent echt niet 100% kansloos En je kan ook boosterdraften, dan weet je in ieder geval dat je niet slechter voorbereid aankomt dan je tegenstanders.

Zolang je niet de illusie hebt om met een keukentafel-deck een FNM te gaan winnen, is het zéker erg aan te raden om een keer te komen kijken!
Macavity1988
5 jaren geleden
Hey allemaal,

Ik speel sinds dominaria en ook niet wekelijks ofzo, heb nu denk ik 4x FNM gedaan en hoewel de sfeer prima is vind ze daar inderdaad meer voor de winst gaan dan voor het plezier van het spel wat voor beginners vaak wat minder bemoedigend is.
Heb daarna nog 2x boosterdraft gedaan, dat ging naar mijn idee al wat gelijker op
Ik woon zelf in Regio Leiden dus Zoetermeer zou voor mij bijv ook prima te doen zijn.
Thomas34
5 jaren geleden
Wist je dat Pijnacker slechts 7 km voorbij zoetermeer ligt?

Ik ga woensdag (of zaterdag) met Foxy magiccen, ik zal eens vragen of we met meer kunnen magiccen.
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
binnenkort verhuis ik naar sgravenzande.


Ha! Daar heb ik de eerste 19 jaar van mijn leven doorgebracht! Leuk dorp (stadje officieel, maar toch echt een dorp).
Thomas34
5 jaren geleden
Leuk dat er zoveel mensen zo enthousiast gereageerd hebben! Foxy en ik gaan binnenkort samen magiccen, maar omdat zoveel anderen mensen ook enthousiast waren, mogen jullie de datum uitkiezen.
We wilden of op woensdag 3 of op zaterdag 6 oktober gaan magiccen, in beide gevallen in Pijnacker om een uurtje of 14:00.
Ik ga ook een groepsapp maken, dus als je erbij wilt, stuur je me maar een berichtje
Sarkhan236
5 jaren geleden
Hallo. Ik ben ook op zoek naar casual tegenstanders. Ik woon in Delft. Lijkt me leuk om een keer mee te spelen. En als iemand anders onafhankelijk wat in Delft wil organiseren: stuur me gerust een berichtje.
 bijgewerkt door Sarkhan236 5 jaren geleden
Thomas34
5 jaren geleden
De keuze is gevallen op zaterdag 14:00 6 oktober in Pijnacker. (in verband met tegenvallend veel huiswerk.) Ik heb er zin in
Thomas34
5 jaren geleden
Inmiddels hebben we twee keer in Pijnacker gespeeld en in de toekomst willen we ook in Delft spelen. Het was beide keren erg gezellig en we hebben hele leuke potjes gespeeld.
We zijn nog op zoek naar meer spelers, dus reageer hieronder of stuur mij een persoonlijke mededeling zodat ik je aan de groepsapp toe kan voegen!
 bijgewerkt door Thomas34 5 jaren geleden
evilcookie
5 jaren geleden
Ik denk dat ik graag een keertje met jullie mee wil spelen. Heb heel vroegah magic gespeeld, gestopt sinds de PlanesWalkers om de hoek kwamen kijken. Sinds mijn verhuizing naar Den Haag word er een stuk minder Dominion gespeeld... Dus weer overgestapt naar magic en nu druk met het uitbouwen van de cardbase en een aantal dekjes. Ben een keertje gaan kijken bij FNM maar ik schat in dat ik het te competitief vind, casual hoort meer bij mij. Momenteel speel ik 'oudelullenmagic' met een aantal collega's maar een playgroup lijkt me wel weer leuk. Afstand is voor mij geen groot probleem en als de speelgroep past is hosten ook geen bezwaar, tijd daarentegen is wel een beetje schaars.
 bijgewerkt door evilcookie 5 jaren geleden
Thomas34
5 jaren geleden
Wat leuk dat je reageert Evilcookie! Je bent hartstikke welkom en ik heb je al een persoonlijke mededeling gestuurd
Tot gauw! Groetjes, Thomas
Thomas34
5 jaren geleden
Hallo iedereen,

We zijn nog steeds op zoek naar meer spelers, dus reageer hier gerust of stuur me een persoonlijk berichtje.

Groetjes en alvast fijne feestdagen!

Thomas
 bijgewerkt door Thomas34 5 jaren geleden
Magicfreak
5 jaren geleden
Hey,
Ik woon om de twee weken in Delft/Schipluiden.
Mij lijkt het ook leuk eens samen te komen, en dan wat casual te spelen of eens een leuke draft te doen.
Dan hoor ik graag een plaats en datum, en kijk ik of ik er dan tijd voor heb.
Leuk initiatief!

Ook alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar iedereen!
 bijgewerkt door Magicfreak 5 jaren geleden
Warlock956
5 jaren geleden
Mochten jullie nog iemand zoeken in Delft, ik zoek nog een groep (heb 2 casual decks).
Echter kan ik alleen in het weekend afspreken ivm dat overige dagen het mij niet toelaat vanwege mijn werk.
Bavelb
5 jaren geleden
Ik woon ook in Delft en ben altijd op zoek naar mogelijkheden voor een potje magic. Ik speel vooral Standard FNM/ standard showdown met een (behoorlijk) tournamenlevel deck, een buddgetdeck in modern, en limited.

Maar ik ben zeker niet vies van keukentafel-casual (vooralsnog met mn kinderen): de leukste potjes zijn immers die waarop decks ongeveer even sterk zijn. Dus ik heb op basis van kaarten via diverse drafts en sealed wat Guids/ Ravnica Allegiance guilddecks gemaakt met een redelijke curve en een enkel rare/mythic/shocklandje.
 bijgewerkt door Bavelb 5 jaren geleden
Warlock956
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik woon ook in Delft en ben altijd op zoek naar mogelijkheden voor een potje magic. Ik speel vooral Standard FNM/ standard showdown met een (behoorlijk) tournamenlevel deck, een buddgetdeck in modern, en limited.

Maar ik ben zeker niet vies van keukentafel-casual (vooralsnog met mn kinderen): de leukste potjes zijn immers die waarop decks ongeveer even sterk zijn. Dus ik heb op basis van kaarten via diverse drafts en sealed wat Guids/ Ravnica Allegiance guilddecks gemaakt met een redelijke curve en een enkel rare/mythic/shocklandje.


Volgend weekend in de BoM winkel is er voor een paar weken standard showdown, mocht je kunnen kan je langs komen op de zaterdag, begint vanaf 12 uur (vanmiddag nagevraagd aangezien ik er toch was).
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 41 posts
  • Laatste post Morr24 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Thomas34 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top