Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Casual omgeving Delft/Rotterdam/Den Haag/Zoetermeer

Bavelb
5 jaren geleden
No worries, ik ben stamgast op standard showdown (nou ja...soort van)
fcolos
5 jaren geleden
Hallo, ik woon in Rotterdam, en lijkt me ook leuk nu en dan aan te sluiten als er ruimte is. Sinds Revised speel ik on & off. Vorig jaar een aantal keer Modern en Masters draft gedaan bij BoM, maar de toernooien 's avonds beginnen vaak te vroeg voor mij helaas.
Ik heb twee Commander decks en een best aardige cube, afgestemd op sealed met max 5 personen (leukst met 4 of 5 - voor geinteresseerden kan ik de link naar Cubetutor sturen via PM). Ik vind het ook altijd een leuke uitdaging om nieuwe decks te bouwen voor andere formats. Ivm werk ben ik niet altijd beschikbaar, maar wanneer ik kan zal ik graag mee spelen. Het is voor mij geen probleem om ergens heen te rijden (zolang ik maar normaal kan parkeren ). Als jullie een Whatsapp groep hebben o.i.d. zou ik me graag aansluiten. Ik hoor het graag, dank!
Thomas34
4 jaren geleden
Hoi,

Sorry voor de late reactie!
Toevallig gaan we morgen om 19:30 in Pijnacker weer eens magic spelen. Ik snap dat dat nogal kort dag is, dus ik zal jullie allemaal even een pb'tje sturen met m'n nummer zodat ik jullie aan de whatsappgroep toe kan voegen en we een andere keer wel met z'n alle kunnen spelen!
Leuk in ieder geval, dat jullie zo enthousiast zijn!
Thomas34
4 jaren geleden
Hé,

We spelen de laatste tijd vrij regelmatig (ongeveer om de week), maar we zijn nog steeds op zoek naar mensen uit de omgeving die van het spelen met Casual 60-kaartendecks houden

Groetjes,
Thomas
Veekeren
4 jaren geleden
Jammer dat jullie geen commander spelen Mocht het ooit die kant op gaan, count me in - woon ook in Pijnacker!
Momtarorz
4 jaren geleden
Hallo,

Mochten jullie nog iemand zoeken om casual te spelen dan hou ik me aanbevolen, ik heb het spel sinds een paar weken weer opgepakt en zoek mensen om mee te spelen.

Ik woon zelf in delft maar kan reizen dus pijnacker is geen probleem voor me.
Thomas34
4 jaren geleden
We zoeken nog steeds mensen, dus Momtarorz, welkom bij de club! En als er nog meer mensen zijn die graag met 60-kaartendecks spelen (casual) horen we het graag. Jullie zijn van harte welkom
Thomas34
4 jaren geleden
Eergsteren hebben we voor het eerst sealed gedaan. Dat was erg geslaagd! Als er nog meer mensen in 60 kaarten casual en of af en toe draft en sealed geïnteresseerd zijn, laat maar weten
SimonVanHoudt
4 jaren geleden
Ik heb nog wel een paar 60 kaarten deckjes liggen thuis. Ik woon in delft, dus Pijnacker is binnen bereik.
Wodi!
4 jaren geleden
Hey Thomas, ik woon ook in de omgeving. Ik heb je een bericht gestuurd.
Thomas34
3 jaren geleden
Bump! Wie erbij wil is welkom, Onder andere dit weekend spelen we weer
Thomas34
3 jaren geleden
We hebben sinds kort besloten om ieder laatste weekend van de maand te spelen. In juli wordt dat op zaterdag de 25e. Soms zullen we ook vaker spelen. Uiteraard houden we ons aan de adviezen van de overheid rond om covid.

We spelen meestal 's middags, meestal gewoon Casual (altijd met 60 kaarten) en zo nu en dan doen we eens sealed of draft. We hebben tot nu toe telkens in Delft, Scheveningen of Pijnacker gespeeld, maar als jij bijvoorbeeld in Zoetermeer, Berkel en Rodenrijs woont of in Rotterdam is dat natuurlijk ook geen probleem

Lijkt het je leuk om mee te doen, stuur me dan even een persoonlijk berichtje.
Thomas34
3 jaren geleden
Aanstaande zondag 30 augustus is het zover, dan gaan we draften met Ikoria. We beginnen om 13:00 en er zullen een paar prijsjes zijn! Deze keer spelen we in Den Haag

Lijkt het je leuk om eenmalig of vaker mee te doen? Stuur me even een persoonlijk berichtje met je 06-nummer, dan voeg ik je toe aan de groepsapp.
 bijgewerkt door Thomas34 3 jaren geleden
Thomas34
3 jaren geleden
Er is nog steeds een plaatsje vrij!
Morr24
3 jaren geleden
Iemand zin om eens in Den Haag een casual potje Standard te spelen?
Thomas34
3 jaren geleden
Morr24, wat bedoel je met Casual Standard? Dat zijn twee verschillende dingen. Casual is = alle kaarten mogen en de decks zijn niet al te sterk. Standard = alleen kaarten uit de laat +-3 set-blocks en het niveau ligt vrij hoog. als je Casual bedoeld, dan kan dat zeker. Als je me een privébericht stuurt met je nummer, voeg ik je wel aan de groepsapp toe
 bijgewerkt door Thomas34 3 jaren geleden
Morr24
3 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
Morr24, wat bedoel je met Casual Standard? Dat zijn twee verschillende dingen. Casual is = alle kaarten mogen en de decks zijn niet al te sterk. Standard = alleen kaarten uit de laat +-3 set-blocks en het niveau ligt vrij hoog. als je Casual bedoeld, dan kan dat zeker. Als je me een privébericht stuurt met je nummer, voeg ik je wel aan de groepsapp toe


Hi Thomas, bedoel er mee te zeggen een potje Standard voor niet gevorderden
rainmaker2k
3 jaren geleden
Thomas34 Op wat voor lokaties spelen jullie normaal gesproken? Is het in een cafe of is het bij iemand thuis?
Thomas34
3 jaren geleden
Eigenlijk altijd bij iemand thuis
Lkoelewijn
2 jaren geleden
Hoi, als jullie nog een speler zoeken voor casual, dan lijkt het me leuk om mee te doen. Het is inmiddels alweer sinds 2014 dat ik voor het laatst in bazaar of magic heb gespeeld, ik speel in vlagen sinds 1994, maar ben sinds een paar weken met magic online bezig en het lijkt me heel leuk om weer echt met kaarten te spelen. Ik kom uit Delft.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 41 posts
  • Laatste post Morr24 11 maanden geleden
  • Gemaakt door Thomas34 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top