Commander omgeving Woerden

vergeerp
4 jaren geleden
Hallo,


Ik ben eigenlijk sinds kort weer begonnen met Magic. De laatste sets die ik toendertijd meegemaakt had waren Legions en Scourge ????. Dat is al ff geleden...

Nu heb ik de draad weer opgepakt, en de kaarten weer uit de opslag geplukt. Een aantal erbij gekocht, en weer begonnen.

Nu vin ik het Commander format erg fun om te spelen, maar zou het vaker willen doen in de omgeving van Woerden.

Gewoon huis tuin en keuken, gezelligheid.

Zijn er mensen of een playgroup uit de omgeving?

Gr Peter
Emmerket
4 jaren geleden
Hoi Peter,

Ik woon in Gouda en zoek ook een casual commander groep.

Groet, Martin
Korlicday
4 jaren geleden
Hallo Peter en Martin,

Ik zelf ben ongeveer vijf maanden bezig met Magic en Commander. Ik zoek een groep die regelmatig wil afspreken. Ben woonachtig rond Soest/Baarn. Ben bereid om naar Gouda of Woerden te rijden. Kan ook indien nodig mijn keukentafel ter beschikking stellen.


Hoor graag van jullie,

Robbert
Emmerket
4 jaren geleden
Prima, wat mij betreft. Even reactie van Peter afwachten?
maartengj
4 jaren geleden
Er wordt in Gouda vaak op donderdagavond tussen 19.00 en 21.00 commander gespeeld bij House of Goods. En op zaterdag bij Magicers.
Emmerket
4 jaren geleden
Helaas is donderdag voor mij geen mogelijkheid. Ik dacht dat er vooral modern gespeeld werd bij magicers. Anyway, we zoeken ook keukentafel gezelligheid zeg maar.
maartengj
4 jaren geleden
Modern is alleen maar 2e FNM van de maand. En soms zijn er DOQs.

Maar je kan altijd een keer aansluiten op een zaterrdag als je er bent.
Emmerket
4 jaren geleden
Prima, ik kom zeker een keertje langs. Hoe laat zaterdag?
Korlicday
4 jaren geleden
Quote:
2 dagen geleden
Prima, wat mij betreft. Even reactie van Peter afwachten?


Prima. Een vriend van mij wil ook graag aansluiten als dat kan.
vergeerp
4 jaren geleden
Zo, tnx voor de reacties all.

Ik was afgelopen keer bij Commander night geweest bij de BoM. Is echt een aanrader om daarbij te zijn. Was voor mij de 1e keer, maar leuke potjes gespeeld. Ik denk dat het voor jullie ook zeker een aanrader is.

Verder lijkt het mij nog steeds leuk om buiten die dagen nog een potje te spelen idd. Op de donderdag is voor mij ook geen optie, maar een keer op een dag/avond in het weekend moet zeker kunnen.

Gr Peter
Korlicday
4 jaren geleden
Top. Ik kan wel een Whatsapp-groep opzetten. Sturen jullie mij je nummer? Dan kunnen we zo afspreken en gegevens uitwisselen.

Ik was onlangs bij Commander night op vrijdag, was je er toen ook Peter?

Groet,

Robbert
vergeerp
4 jaren geleden
Heey Robbert,

Ik zal je mijn nummer ff in een pm sturen. En die Commander Night was op een woensdag avond. Ik heb me weer aangemeld voor 6 November. Het is wel ruim een half uurtje sturen vanuit Woerden, maar zeker de moeite waard om mee te doen.

Gezellige mensen, relaxte sfeer, en een sappie erbij.


Gr Peter
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 12 posts
  • Laatste post vergeerp 4 jaren geleden
  • Gemaakt door vergeerp 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top