Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander playgroup gezocht rondom rotterdam.

Anput
4 jaren geleden
Ik zoek een mid/highpower groep (niet casual of comp maar gewoon goeie decks, er tussenin) zonder domme huisregels enzo om leuk commander mee te spelen met een variatie van decks.
LeKrutes
4 jaren geleden
Misschien moet je even contact opnemen met DAANHHH die stelde 1 forums post eerder exact de zelfde vraag.
Anput
4 jaren geleden
Quote:
21 uren geleden
Misschien moet je even contact opnemen met DAANHHH die stelde 1 forums post eerder exact de zelfde vraag.


Dat is mijn oude account en poste daar perongeluk, die post is nu al verwijderd haha.
LeKrutes
4 jaren geleden
Check hoop dat je iemand vind. Woon zelf in Gelderland, Rotterdam is dan wat te ver weg.
Samut874
3 jaren geleden
Hoi Anput, ben je nog steeds op zoek naar een groep? Ik woon in Rotterdam en zou graag meer commander willen spelen. En ik ken nog wel een paar mensen die misschien ook wel een keer mee willen doen. Ik zou op het moment alleen niet weten hoe je nu zoiets zou kunnen organiseren i.v.m. maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus.
dorp1009
3 jaren geleden
Nou, gewoon een appgroep maken en dan een datum prikken en afspreken dat als iemand klachten heeft, die het op tijd meldt zodat er vervanging gezocht kan worden.

Onze groep bestaat al uit 4 man en als er eens iemand wegvalt heb ik daar ook al vervanging voor dus helaas, en je zit ook niet te wachten op invallen denk ik, kan ik je daarmee niet verder helpen.
 bijgewerkt door dorp1009 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post dorp1009 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Anput 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top