Commander Playgroup omg Den Bosch zoekt uitbreiding

sebas74
6 maanden geleden
Hoi, wij zijn 4 casual commander spelers die eens per week bij een van ons een paar potjes spelen. Gewoon competetive gezelligheid. Gemiddelde leeftijd is 40 jaar.
Wie uit de buurt heeft zin om regelmatig aan te sluiten?

Groet. Sebas
Fease
2 maanden geleden
hallo Sebas! Ik kom uit den bosch ook een casual commander speler ( speel net een jaartje) want verstaan jullie onder competitief? zit een paar jaar onder het gemiddelde (34jaar) maar ben altijd wel in voor wat commander!

Groetjes Ruud
DonnieDarko
1 maand geleden
Ik woon niet in de buurt maar werk wel in de buurt, dus als er doordeweeks wordt gespeeld is het voor mij ook te overwegen!
Ik ben 33 jaar oud, speel sinds 7th edition, en heb 18 commander decks van tussen de 50 en 1000 euro.
sebas74
1 maand geleden
Quote:
19 dagen geleden
Ik woon niet in de buurt maar werk wel in de buurt, dus als er doordeweeks wordt gespeeld is het voor mij ook te overwegen!
Ik ben 33 jaar oud, speel sinds 7th edition, en heb 18 commander decks van tussen de 50 en 1000 euro.
Hey DonnieDarko, ik kan jou geen PM sturen omdat je een privé-account hebt? Als je mee wil spelen, dan hoor ik dat graag! Groet. Sebas
hrobbemondt
22 dagen geleden
Hoi Sebas,

Ik heb je een PM verstuurd aangezien ik wel interesse heb om mee te komen spelen.

Groeten
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL