Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Commander Playgroup omg Den Bosch zoekt uitbreiding

sebas74
4 jaren geleden
Hoi, wij zijn 4 casual commander spelers die eens per week bij een van ons een paar potjes spelen. Gewoon competetive gezelligheid. Gemiddelde leeftijd is 40 jaar.
Wie uit de buurt heeft zin om regelmatig aan te sluiten?

Groet. Sebas
Fease
4 jaren geleden
hallo Sebas! Ik kom uit den bosch ook een casual commander speler ( speel net een jaartje) want verstaan jullie onder competitief? zit een paar jaar onder het gemiddelde (34jaar) maar ben altijd wel in voor wat commander!

Groetjes Ruud
DonnieDarko
4 jaren geleden
Ik woon niet in de buurt maar werk wel in de buurt, dus als er doordeweeks wordt gespeeld is het voor mij ook te overwegen!
Ik ben 33 jaar oud, speel sinds 7th edition, en heb 18 commander decks van tussen de 50 en 1000 euro.
sebas74
4 jaren geleden
Quote:
19 dagen geleden
Ik woon niet in de buurt maar werk wel in de buurt, dus als er doordeweeks wordt gespeeld is het voor mij ook te overwegen!
Ik ben 33 jaar oud, speel sinds 7th edition, en heb 18 commander decks van tussen de 50 en 1000 euro.
Hey DonnieDarko, ik kan jou geen PM sturen omdat je een privé-account hebt? Als je mee wil spelen, dan hoor ik dat graag! Groet. Sebas
hrobbemondt
4 jaren geleden
Hoi Sebas,

Ik heb je een PM verstuurd aangezien ik wel interesse heb om mee te komen spelen.

Groeten
Bas1987
3 jaren geleden
Hoi, ik reageer op een oude post. Maar wie weet is hij nog actief. Speel sinds kort commander met een groepje op maandag avond maar zou het ook wel tof vinden om misschien op een andere dag af en toe een pot mee te pakken. Ben 32, dus iets jonger. Is de groep nog in de lucht?
sebas74
3 jaren geleden
Hey Bas,
Heb je een om gestuurd. De groep leeft nog

Groet. Sebas
Mbergkotte
2 jaren geleden
Hi, ik zie deze post en zou het leuk vinden om eens aan te sluiten indien er nog gespeeld wordt.
Ik ben 43 en speel sinds 1995 een aantal keer per jaar en af en toe sealed decks. Ik speel legacy en heb net mn eerste commander deck gebouwd die ik graag eens test.
Gr. Mark
MagnusMagicus
2 jaren geleden
Vergeet het niet, gebruik de code PlayDnD voor 3 boosters Adventures in the Forgotten Realms!
SceneFizza
2 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Vergeet het niet, gebruik de code PlayDnD voor 3 boosters Adventures in the Forgotten Realms!



Kijk, dat is nog eens nieuws wat de omgeving Den Bosch kon gebruiken.
sebas74
2 jaren geleden
Quote:
10 dagen geleden
Vergeet het niet, gebruik de code PlayDnD voor 3 boosters Adventures in the Forgotten Realms!


Jammer dat die code het niet doet...
Jace1966
1 jaar geleden
Hoi hier nog mensen op zoek naar casual commander spelers? Ben 32 woon in Rosmalen.

Groetjes Michiel
sebas74
8 maanden geleden
We zoeken weer uitbreiding! Wie in Den Bosch e.o. sluit eens aan?

Groet. Sebas.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 13 posts
  • Laatste post sebas74 8 maanden geleden
  • Gemaakt door sebas74 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top