Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

EDH groep Deventer

westrik89
2 jaren geleden
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een EDH groep in Deventer. Ik heb tot nu toe EDH alleen 1vs1 gespeeld. Graag zou ik een vaste playgroup willen voor in Deventer off via spelltable. Ik wil graag wat meer ervaring opdoen in EDH met 4 spelers.

Heb je interesse hoor ik het graag.

Groeten VIncent
LeKrutes
2 jaren geleden
Hallo Westrik, er is een appgroep voor de stedendriehoek, apeldoorn, Deventer, Zutphen. Komen af en toe bij elkaar.

Verder is er nog een groep voor zutphen specifiek die is ook meer gebonden aan paaprika.

Stuur me maar een pm met je nummer en naam, dan kan ik je toevoegen.
 bijgewerkt door LeKrutes 2 jaren geleden
TheM
2 jaren geleden
Hallo, Hier dezelfde vraag net verhuisd naar Deventer. op zoek naar EDH spelers.
Bestaat deze groep nog?

Groeten
Robert Jan
AktiriCaine
1 jaar geleden
Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een MTG groep in Deventer, zou graag uitgenodigd worden.

Groet,
Nick
CroqueMonsieur
1 jaar geleden
Hoi allemaal,



Ik kwam deze post tegen op zoek naar MTG spelers in Deventer. TheM, AktiriCaine hebben jullie ondertussen al een groep gevonden (gezien dat deze post al een jaar oud is)? Zou ook graag uitgenodigd worden.

Groeten,
Kars
westrik89
10 maanden geleden
ik ben een tijdje niet ingelogt ik had de hoop al opgegeven

ik ben nog steeds op zoek
CroqueMonsieur
9 maanden geleden
Hoi Westrik89,

Ik heb ook nog steeds interesse! Ik hoop dat je mijn bericht binnenkort leest. Je kunt me altijd een persoonlijk bericht sturen. Ik hoop snel van je te horen!

Kars
IKent
9 maanden geleden
Hoi,

Ik zoek vanaf volgende maand ook een playgroup in Deventer voor magic the gathering. Speel zelf eigenlijk alleen maar Commander EDH.

Hoor graag of er een groep is of dat we een groep kunnen maken.

Arjen
Nemisis86
8 maanden geleden
Hi allemaal,

Ik woon in omgeving Deventer en ben pas begonnen met Magic the Gathering. Samen met mijn vrouw ✌️ Het lijkt mij leuk om ook anderen te leren kennen die het spelen en zo nu en dan samen het spel te spelen. Zou graag in contact komen met individuen of een groep spelers. Stuur gerust een DM.

Hartelijke groet,

Chris.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top