Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

EDH / Modern speler rond Rotterdam - Den Haag

Veekeren
2 jaren geleden
Hi! Het lijkt me wel leuk om soms (of voor een keer als je toevallig een stoeltje over hebt) mee te doen met een ander groepje. Ik speel voornamelijk Commander, maar heb ook wel wat Modern decks.

Mijn decks zijn (denk ik... ) gebalanceerd, maar niet cEDH. Speel geen infinites, geen stax, geen MLD. Kan ook wel uit een deck of 15 kiezen en enigszins het powerlevel aanpassen. Qua Modern heb ik een Jund Death's Shadow deck en 2 wat meer homebrewn decks.

Zelf kocht ik mijn eerste kaarten 25 jaar geleden als jonge puber. Ken echt niet alle uitzonderingen in de regels, maar weet ondertussen redelijk wat ik doe
 bijgewerkt door Veekeren 2 jaren geleden
Kitwong88
2 jaren geleden
Ha Veekeren!

Samen met een paar andere zit ik in een appgroep waarin wel eens met elkaar afspreken om te spelen. Meestal spelen we 60 kaarten casual decks of sealed. De meeste van ons hebben echter ook wel commander decks.

Ik woon zelf in Capelle maar meestal spelen we in DH of Delft. Mocht het je leuk lijken, dan kan ik vragen of iemand je wilt toevoegen aan de groep.
Veekeren
2 jaren geleden
Ik stuur je een pm!
Veekeren
2 jaren geleden
Aan de groep van Kitwong88 toegevoegd, hopelijk binnenkort eens meedoen!

Ik hoef niet zozeer als "regular" ergens bij maar vind het ook tof om een keertje aan te schuiven. Mocht je / je groep dat ook tof vinden: laat het me weten. En laat je niet tegenhouden als er al reacties op mijn post staan
 bijgewerkt door Veekeren 2 jaren geleden
BoyApfel
2 jaren geleden
Hey Veekeren,

Alleen zin in commander? Ik zoek namelijk wel wat mensen in de omgeving van Rotterdam om af en toe een avondje mee te spelen. Alleen zelf heb ik voornamelijk 60 card decks. Speel het nog niet zo lang, maar kan me aardig redden.

Gr,
Boy
Veekeren
2 jaren geleden
Ha Boy! 1v1 heb ik wat Modern legal deckjes, maar Commander is wel mijn format. Een groot deel van het plezier gaat wel zitten in het spelen van die "met liefde in elkaar gepuzzelde" decks Voor multiplayer vind ik 60 cards decks helaas minder interessant.

Mocht het een keer commander worden: I'm in
BoyApfel
2 jaren geleden
Hey,

Commander gaat het voorlopig nog niet worden voor mij. Ben niet extreem goed in decks construeren en heb nog geen ervaring verder met Commander .
MitchDeBaas
2 jaren geleden
tijd voor een precon
BoyApfel
2 jaren geleden
Haha je zou het bijna denken. Misschien doe ik het ook nog wel.
Even over nadenken, maar merk wel dat er veel meer commander gespeeld wordt dan andere formats.
Emmerket
2 jaren geleden
Hoi,

Ik woon in de buurt van Rotterdam (gouda) en speel ook graag commander. @boyapfel, ik heb meerdere precons die je op een avond kunt uitproberen. Mij gaat het erom om een leuk potje te hebben. Wat dat is en welke decks daarvoor geschikt zijn, bespreken we vooraf - rule 1 talk.

Laat me maar weten of je interesse hebt.
Groet, Martin
BoyApfel
2 jaren geleden
Hey Martin,

Lijkt me wel leuk om commander te proberen, Gouda is zeker goed aan te rijden voor mij. Ik vind het zelf niet heel interessant om te winnen, het moet gewoon gezellig en leuk zijn :-).

Gr,
Boy
maimolar
2 jaren geleden
If you guys don t mind to play in english (or basic dutch) i m also available for some edh game. I live in rotterdam and i can also bring some more decks to borrow for the game.
Cheers
Emmerket
2 jaren geleden
Ik heb jullie PB gestuurd.
Amitriv_Shok
2 jaren geleden
Goedenavond jongens,
Hoe werkt hij eigenlijk om bij Bazaar zelf te spelen?
Elke keer als ik wat spulletjes kom ophalen, dan zie ik dat er mensen zitten te spelen. Mag je gewoon aanschuiven of is dat alleen personeel?
Thanks

En mocht er trouwens een lokaal DH/Rdam commander groepje ontstaan, dan zou ik het leuk vinden om mee te doen met mij precon decks
Veekeren
2 jaren geleden
Tof dat deze post tot meer connecties tussen meerdere forumleden leidt!
Denis010
2 jaren geleden
Hey iedereen,
Ik ben ook op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn in Modern in of rondom Rotterdam. Helaas heb ik geen EDH deck, maar als er ooit s een groepje vormt dat af en toe wel Modern willen spelen, hook me up met een PM'tje!
ZoveelKaas
2 jaren geleden
Hoi allemaal! als er nog een plek over is ergens zou ik het ook leuk vinden om een keer aan te schuiven bij EDH of modern. Ik ben zelf te vinden in Den Haag en in de buurt van Gouda. Ben tegenwoordig meer aan het brewen dan aan het spelen
PrinceRuppertsDog
2 jaren geleden
Ik ben ook wel te porren voor een modern playgroup. Ben vrij kort begonnen aan commander dus heb geen powerlevel decks. Ik woon in Rotterdam dichtbij de snelweg A12.
Dominique
2 jaren geleden
Quote:
4 maanden geleden
Hi! Het lijkt me wel leuk om soms (of voor een keer als je toevallig een stoeltje over hebt) mee te doen met een ander groepje. Ik speel voornamelijk Commander, maar heb ook wel wat Modern decks.

Mijn decks zijn (denk ik... ) gebalanceerd, maar niet cEDH. Speel geen infinites, geen stax, geen MLD. Kan ook wel uit een deck of 15 kiezen en enigszins het powerlevel aanpassen. Qua Modern heb ik een Jund Death's Shadow deck en 2 wat meer homebrewn decks.

Zelf kocht ik mijn eerste kaarten 25 jaar geleden als jonge puber. Ken echt niet alle uitzonderingen in de regels, maar weet ondertussen redelijk wat ik doe
Dominique
2 jaren geleden
Haaa Veekeren, ik speel zelf ook Commander en Modern meestal in Delft. Ik ben ook op zoek naar een speelgroepje.

Gr,
Dominique
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 26 posts
  • Laatste post Taori 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Veekeren 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top