EDH-spelers in de buurt van Oostende (België)?

Slagbroder
4 jaren geleden
Sinds kort ben ik verhuisd en heb ik mijn oude spelersgroep moeten achterlaten. Het is wat te ver om nog langs te gaan en ik begin het toch te missen om af en toe nog eens een gezellig potje commander rond de keukentafel te spelen.

Iemand die weet heeft of lid is van een spelersgroep in mijn buurt waar ik welkom ben?
Slagbroder
4 jaren geleden
Echt niemand? Zelfs niet uit de buurt?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Er zijn niet heel veel Belgische spelers hier op het forum, dus vandaar dat je wellicht nog weinig reactie hebt gekregen...ik hoop dat je snel wat mensen vindt!
Thomas34
4 jaren geleden
Ik kom regelmatig in Gent,

Dan zouden we wel aan het eind van de ochtend - begin middag moeten afspreken.
Ik heb éèn (preconstructed) Commanderdeck. Ik heb ook zestigkaartendecks. Het is misschien leuker om daarmee te spelen als we maar met z'n tweeën zijn.
Slagbroder
4 jaren geleden
Magnus, ik had inderdaad wel al zo'n vermoeden, maar ik kon het maar proberen natuurlijk. Zal het via andere kanalen ook nog eens moeten proberen.

Thomas, Gent ligt even ver van Oostende als Kortrijk (mijn vorige speelgroep) ligt, dus da's niet echt een vooruitgang en bovendien heb ik bijna geen 60-kaarten decks. En de decks die ik heb, stellen eigenlijk niets voor, dus misschien voor jou ook niet zo interessant dan.
 bijgewerkt door Slagbroder 4 jaren geleden
Jamrock
3 maanden geleden
Nog altijd op zoek naar mensen in Oostende?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL