Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

FNM discord

nielsbap
3 jaren geleden
Goedenavond allemaal.

zoals hopelijk velen hebben gezien wordt er op vrijdag avond iets georganiseerd op de discord server van de bazaar.
2-4-2021 staat er niks gepland. ik heb toestemming gekregen van Rody om iets te organiseren. vandaar deze post.
het formaat is commander. en elke powerlvl is welkom. (probeer het wel met je tafel te overleggen. als het niet gaat gaan we een andere tafel regelen. zover mogelijk) om 7 uur.

ik hoop jullie morgen te zien in de lobby van de bazaar server.
mocht je nog niet op de server zitten is dit de discord link. https://discord.gg/9XXujENx.

met vriendelijke groet. reserve toernooi host Niels Baptist.
Flut123
3 jaren geleden
Ligt het aan mij of werkt de link niet? Ik word geredirect naar de homepage...

Edit: vgm is dit de goede link: https://discord.com/invite/wDdW5AyVX2
 bijgewerkt door Flut123 3 jaren geleden
nielsbap
3 jaren geleden
dank je wel voor het opmerken. ik hoop dat er nog mensen komen. ik heb nog niet veel animo gehad
offspring
3 jaren geleden
Ha Niels! Goed initiatief. Ik had dit denk ik zeker een keer leuk gevonden, maar kan vanavond niet helaas. Alsnog dus props voor het idee!
 bijgewerkt door offspring 3 jaren geleden
nielsbap
3 jaren geleden
Volgende week BTW wordt het weer door de bom georganiseerd
Vivien879
3 jaren geleden
Ik ben wel van de partij, heb wel zin in een potje commander. Van powerlevels heb ik geen verstand XD Toen ik mijn deck op payEDH aanbood zijden ze dat het buiten hun templates viel en niet gerate kon worden >
vanmaanen
3 jaren geleden
Ik ben te laat om mee te doen, kan ik ook meekijken op discord of twitch of zo?
vanmaanen
3 jaren geleden
Toch nog meegedaan gisteren, was leuk!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top