Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Gezocht spelers Omg. Goes

dutchsnake
6 jaren geleden
Beste Zeelanders (en verder)
Vroeger kon je leuk een potje (of FNM) MTG spelen in Fantus, maar dat is al jaren dicht. Daarna Dragons en Rockets dat in een paar maanden hun deuren al sloten. Dicht bijzijnde FNM of waar men magic kan spelen is de Burcht in Middelburg.
Al ga ik er om de week heen als er FNM Modern is, spelers daar komen uit omgeving Vlissingen of Middelburg zelf.
Toch zou ik het leuk vinden om eens tussendoor in de buurt van Goes/Borsele ook eens een casual potje willen spelen. Dit bij iemand thuis, of elders in een gezamenlijke punt in de stad o.i.d.
Ik hoop toch niet dat ik de enigste speler in Goes ben? Zo voelt het namelijk wel
.... Zit ik fout?
Laat je horen, wie weet komt er een hele gezellige Goese speelgroep in de toekomst?
bomb_arie
4 jaren geleden
Beetje late reactie, maar ik ben bezig MtG in Zeeland weer wat meer op de kaart te zetten. Kom je nog wel eens op dit forum?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top