Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Gezocht: spelers omgeving Dordrecht

kevin.custers
2 jaren geleden
Zijn er spelers / speelgroepen in omgeving Dordrecht waarbij ik mij zou kunnen aansluiten?

Ik ben vrij recent begonnen met spelen dus mijn decks zijn vooralsnog met name geschikt voor casual, maar commander zal me binnen niet al te lange tijd ook moeten lukken.

Zo ja, dan hoor ik het graag. Alvast bedankt!
Coen333
2 jaren geleden
Hoi, Ik kom uit Dordrecht en heb twee speelgroepen. Commander is wel het ding.
Vertel eens wat meer over jezelf? Wij zijn voornamelijk dertigers en veertigers bv.
baco1969
2 jaren geleden
Hoi, ouwe 50ger uit zoetermeer maar dordrecht geen probleem en meerdere commander decks
kevin.custers
2 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
Hoi, Ik kom uit Dordrecht en heb twee speelgroepen. Commander is wel het ding.
Vertel eens wat meer over jezelf? Wij zijn voornamelijk dertigers en veertigers bv.

Hoi Coen, bedankt voor je reactie. Ik wordt in maart 30, dus qua leeftijd verwacht ik dat er geen probleem is?

Ik heb nog geen Commander deck zoals ik zei, maar mochten jullie zin hebben in een paar casual potjes, of mij wat betreft Commander op sleeptouw willen nemen, dan ben ik daar voor in. Zo niet, dan zal ik even moeten wachten tot ik met jullie mee kan doen.
Braksteen
2 jaren geleden
Hallo,

Ik woon sinds kort in Zwijndrecht en ben ook op zoek naar een speelgroep, ik speel eigenlijk alleen commander.
 bijgewerkt door Braksteen 2 jaren geleden
Coen333
2 jaren geleden
Late reactie, spelen?
Braksteen
2 jaren geleden
Klinkt als een goed plan
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top