Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Grensstreek Brabant-Limburg

Gvey
3 jaren geleden
Hallo allemaal,

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier online ben geweest en weet niet hoe actief dit forum is, maar we gaan het proberen.

Naar aanleiding van mijn vorige post 6jaar geleden had ik vrij snel al een groep gevonden om mee te spelen. Echter zijn er hier nu een paar weg en voor covid was er hier en daar nog wat drama.

Ik zoek dus een nieuwe groep in de grensstreek van de provincies Brabant en Limburg (woon zelf in Deurne). Denk aan, Eindhoven, Helmond, Venray, Horst, Meijel en omliggende dorpen.

Het lijkt mij ook leuk om op regelmatige basis eens een potje competitieve Cedh te spelen (met proxies vanwege de dure format) maar ook gewoon casual zolang de power levels matchen.

Als jullie dit wat lijkt dan hoor ik het graag. Pm heeft de voorkeur voor directe omgeving.

Gr. Ruud
axlar
3 jaren geleden
Ik sluit graag een keer aan (wanneer het weer verantwoord is uiteraard) voor een potje Commander. Woon zelf in Eindhoven, heb verder geen speelgroep.

Ook lijkt het me leuk om, wanneer de Bazaar weer open is, eventueel te carpoolen naar een pre-release avond of een commander avond..
 bijgewerkt door axlar 3 jaren geleden
Gvey
3 jaren geleden
Ben zelf nooit bij de bazaar geweest. Wel bij de gameforce, maar dat is ook al erg lang geleden. Woon nu ook dichterbij, dus wil ik over een tijdje wel eens een langs gaan.
axlar
3 jaren geleden
Quote:
22 minuten geleden
Ben zelf nooit bij de bazaar geweest. Wel bij de gameforce, maar dat is ook al erg lang geleden. Woon nu ook dichterbij, dus wil ik over een tijdje wel eens een langs gaan.
Ben zelf ook nooit bij de Bazaar geweest omdat het toch een stukkie rijden is vanaf Eindhoven. De nieuwbouw van de Bazaar ziet er wel erg sjiek uit en lijkt me leuk een keertje langs te gaan op een van de events.

Bij de Gameforce ben ik nooit geweest, speelde vroeger MtG en eigenlijk pas een jaar of twee/drie geleden weer "opgepakt" door een achterneef die Commander aan me introduceerde. Helaas geen playgroup om het vaker te kunnen spelen en ook geen goede installatie om het bijvoorbeeld via Spelltable te spelen.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Voor Spelltable heb je volgens mij alleen maar een computer, telefoon met camera, en iets van een standaard nodig. Ik heb zelf een selfiestick die je ook neer kunt zetten en dat werkt goed genoeg .
axlar
3 jaren geleden
Quote:
14 minuten geleden
Voor Spelltable heb je volgens mij alleen maar een computer, telefoon met camera, en iets van een standaard nodig. Ik heb zelf een selfiestick die je ook neer kunt zetten en dat werkt goed genoeg .
Een standaard heb ik niet
Zal kijken of ik iets in elkaar kan knutselen. Spektakel werkt ook op een Mac?
Gvey
3 jaren geleden
Heb er ook wel eens aan gedacht om via spelltable of andere dergelijke sites of discard een webgame te doen.
In het echt blijft toch gezelliger, met een drankje en een hapje erbij

Ikzelf speel al 18jaar magic en heb ooit wel eens een kleine pauze er tussen gehad door gebrek aan andere spelers. Sinds de release speel ik al commander en mtg online houd mij nu tijdens de corona bezig.
LarsuPyromancer
2 jaren geleden
Appgroepje aanmaken? Ik doe graag met jullie mee.

Ik ben sinds Dominaria weer naar pre-releases aan het gaan en zou ook graag met EDH willen beginnen.

Woon in Helmond, maar kan ook makkelijk naar Eindhoven komen eventueel!
 bijgewerkt door LarsuPyromancer 2 jaren geleden
Gvey
2 jaren geleden
Een appgroep komt er zeker ja.
Wou eerst kijken of er op dit forum genoeg mensen in de omgeving zijn.
Morph
2 jaren geleden
Ik heb ook wel interesse, ik woon in Hapert, maar dat is naar Deurne/Helmond nog wel te rijden.
Ben ergens rond 95/96 begonnen met 4th edition, en met een kleine pauze rondom Kamigawa altijd gespeeld.

Wel voornamelijk geïnteresseerd in Casual Commander, Competitieve Cedh trekt mij niet zo.
Wil het best eens spelen/proberen, maar ik haal niet zoveel plezier uit een Meta met heel veel Tutors, Counters en Infinite Combo's.

Ik ken ook nog een speler uit Geldrop, van een eerder uit-elkaar gevallen Magic groepje, die is waarschijnlijk ook nog wel geïnteresseerd.
axlar
2 jaren geleden
Klinkt goed. Hier ook eigenlijk alleen casual Commander.
Gvey
2 jaren geleden
Klinkt inderdaad goed.
Casual is ook gewoon prima, voor competitive zoek ik het ook steeds vaker op mtgo.

Als mensen interesse hebben in aan Whatsapp groep, dan stuur me een berichtje met je nummer, dan maak ik er binnenkort eentje aan.
axlar
2 jaren geleden
Berichtje met locatie en nummer gestuurd
 bijgewerkt door axlar 2 jaren geleden
Gvey
2 jaren geleden
De app is online, als er meer mensen in deze app willen, stuur dan een berichtje met je naam, nummer en locatie en dan komt het goed.
RSelen
2 jaren geleden
Je hebt nog een berichtje!

Lijkt me leuk om ook een keer aan te sluiten. Ik woon in Roggel! Hoewel ik op het moment wel erg druk ben wil ik wel graag in mijn agenda schuiven.
Morph
2 jaren geleden
Bij deze ook mij gegevens doorgestuurd!
NESrunner
2 jaren geleden
Ik sluit me graag aan bij de App groep. Vroeger op de middelbare school veel gespeeld en daarna heel lang niet meer. Maar een tijdje terug weer opgepakt en een paar potten gespeeld, totdat Corona begon.
Als alle regels het weer toestaan speel ik graag een pot mee. Woon zelf in Helmond, om de hoek.
Gvey
2 jaren geleden
Mensen zijn nog altijd welkom als er interesse is.
hambetwing
2 jaren geleden
Hoi Ruud.

Ik ben woonachtig in Venray. Ik heb nog wel wat info voor een spelclub die over 2 maanden weer opengaat. PM me maar als je interesse hebt
Bolas974
2 jaren geleden
Hi daar, woon op 18km van Venray, net boven Venlo, nog op zoek naar spelers?
 bijgewerkt door Bolas974 2 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 28 posts
  • Laatste post Nixilis1924 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Gvey 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top