Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Homebrew night

Wsh1994
4 jaren geleden
Ik ben mede-organisator van speelavonden voor een speelgroep in ede en nu kwam er vanuit de groep de vraag om een keer een avond 1 of meerdere homebrew formats te spelen in plaats vna de bestaande formats. Na wat overleg kwam al vrij vlot de conclusie dat er best animo voor was maar dat nieman echt een idee had wat voor format we dan zouden kiezen.

Heeft iemand ervaring met homebrew formats? en welke formats vinden jullie leuk? binnen onze groep is multiplayer erg geliefd, is er een leuk multiplayer homebrew format?
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik speel bijna exclusief multiplayer, en ik speel eigenlijk altijd Commander met een paar huisregels, en Oathbreaker.

Wij hebben dus niet zelf een format verzonnen, maar spelen de officiele versie, alleen dan aangepast naar onze speelgroep. In ons geval is dat:
- Geen Infect
- Geen infinite combo's
- Geen/extreem weinig nonland tutors
- Geen mass land destruction

En eigenlijk spelen we ook nooit Staxx (dat je je tegenstanders compleet uit het spel locked). Een deck mag wel sterk of goed zijn, maar het idee is dat we allemaal wel lekker kunnen spelen .

Ik ben zelf ook een groot voorstander van Planechase. Meer chaos is meer beter .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top