Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magicers in de buurt van Hellevoetsluis?

Asula
7 jaren geleden
Welke varianten spelen jullie zoal? Heb momenteel alleen 2 commander decks en ga aan een 3e beginnen.
Shinn88
7 jaren geleden
Ik speel zo goed als alles behalve commander voornamelijk Standard, Modern, legacy..
Asula
7 jaren geleden
Ik ben waardeloos in het bouwen van decks, dus mocht er een meet komen dan kan dat wel even duren eer ik een deck heb om mee te spelen dan
Shinn88
7 jaren geleden
We willen je best helpen hoor..
Asula
7 jaren geleden
Dat zou wel.fijn zijn! Ik zie soms door de bomen het bos niet meer
boedha
7 jaren geleden
Als je zin hebt in commander kunnen we wel eens een keertje afspreken ik woon ook in Hellevoetsluis.
kdejong
7 jaren geleden
Wat een hoop magic spelers uit Hellevoetsluis.! Kom er ook vandaan speel alleen geen commander
Shinn88
7 jaren geleden
Nerden Dorp nummer 1....
RobintM
7 jaren geleden
Er wonen wel meer commander spelers in Hellevoet..
Shinn88
7 jaren geleden
dat verklaard dat die gasten zo saai zijn daar
boedha
7 jaren geleden
Wij zijn heel saai in Hellevoetsluis.

Maar even serieus als je zin hebt kan het bij mij thuis. Ik heb nog een groepje spelers die wel een 5 man kan gebruiken. We zijn echter wel allemaal eind 30 als je dat geen probleem vind.
Asula
7 jaren geleden
Van de week ga ik wat kaarten kopen (in de hoop dat ik dan eindelijk eens een deck kan bouwen dat een beetje nut heeft )

Wanneer ik eindelijk een leuk deck heb dan wil ik best een keer langskomen hoor boedha
En leeftijd speelt geen rol toch? Zelf ben ik 33 .
Stephan85
7 jaren geleden
Ik woon zelf in ridderkerk. Ik heb al een gezellig avondje magic gehad met Shinn88 en kdejong. Gezelligheid is prio nr 1
 bijgewerkt door Stephan85 7 jaren geleden
Shinn88
7 jaren geleden
inderdaad.. op naar nog zo een avond..
kdejong
7 jaren geleden
Ja ja ik nodig jullie binnenkort wel weer eens uit
Shinn88
7 jaren geleden
Werd tijd kdejong
Stephan85
7 jaren geleden
Toppie kijk er al naar uit
Shinn88
7 jaren geleden
We komen er aan kevin
Jairod
6 jaren geleden
Hi, allemaal ben half jaartje begonen met magic , ook online, en het is niet meer leuk online. daarom wil ik hierbij zeggen of ik ergens kan komen magic spelen, in de buurt van hellevoetsluis zou heel leuk zijn. ben half amateur
Patrick12315
6 jaren geleden
Hé Jairod,

Ik en een vriend van mij(Jim) zijn al een lange tijd magic spelers. Ik zelf woon in Geervliet en Jim in Spijkenisse. Welke formats speel je in paper?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top