Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Magicfest Brussel 31-1-2020 t/m 2-2-2020

Luc
4 jaren geleden
Zijn er mensen van de bazaar die naar Magicfest Brussel gaan?

Ik ga zelf met een vriend voor de commandzone, deze keer geen main event.
Zaterdag en zondag zijn we daar te vinden.

Als je zin hebt in een pot commander, roep dan HEEL hard Luc.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Voor wie gaat, heel veel plezier! Ik heb wel plannen om eind dit jaar naar het Magicfest in Utrecht te gaan
Jeff
4 jaren geleden
Ik ben van de partij op het main-event! Verwacht er niets van want ik heb al in geen tijden competitief gespeeld, maar gewoon een weekendje met wat gasten weg is altijd prima!
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Voor wie gaat, heel veel plezier! Ik heb wel plannen om eind dit jaar naar het Magicfest in Utrecht te gaan
Dit!
marcoboth
4 jaren geleden
Ik ga aan het main event mee doen.
Venser546
4 jaren geleden
Ik las ergens dat er vooral Franstalige spelers rondlopen.

In welke mate klopt dit en is dat belemmerend voor je spelplezier?

Als dit meevalt, heb ik hier wel oreilles naar.
FollowTheWhiteRabbit
4 jaren geleden
Ik ben zelf van België, en we zijn uiteraard een tweetalig land, Brussel is ook 90% Franstalig. Verwacht je dus aan veel Fransen. Persoonlijk geen problemen mee (het zijn meer die Nederlanders die altijd lastig doen ) gezien iedereen ook wel Engels spreekt (zoals op de meeste GP's). Tenzij je echt iets tegen Fransen hebt, lijkt het me geen reden om niet af te komen!
 bijgewerkt door FollowTheWhiteRabbit 4 jaren geleden
Venser546
4 jaren geleden
Ik heb geen moeite met Fransen.

Wel werd dit argument elders aangedragen, vandaar dat ik me afvroeg of dit het spel zo anders maakt. Kan me voorstellen dat onbekende kaarten nogal lastig uit te leggen zijn als de taalkloof te groot wordt.
FollowTheWhiteRabbit
4 jaren geleden
Oh, fair punt. Geen idee, ik ga altijd voor de Limited Fanatic Package, en daar heb ik er nog nooit problemen mee ondervonden. Ik vermoed dat wanneer je een Commander Package koopt dit ook geen probleem moet zijn, gezien de casual aard. Het main event is Pioneer, dus daar lijkt het me ook geen issues te mogen veroorzaken.

Ik heb al tamelijk wat GP's onder mijn riem (waaronder in Spanje, Frankrijk en Italie) en nog nooit echt een probleem gehad met een taalbarriere (soms wel lastigere buitenlanders, maar dat heeft niets met taal te maken, maar gewoon met een andere instelling). Misschien dat hier andere mensen, verschillende ervaringen hebben, so correct me if I'm wrong.
Luc
4 jaren geleden
Ongeacht de talen aan tafel lijkt het me dat bij een gezamenlijk doel, namelijk een spel spelen, iedereen tracht om zich aan te passen en de ervaring voor iedereen aangenaam te maken.

Vooral bij de side events is het misschien handig om voor de pot begint even af te stemmen op welke taal gesproken gaat worden, Engels lijkt me daarbij het meest voorkomend.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post Luc 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Luc 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top