Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Modern in de buurt van Rotterdam?

Karn87
2 jaren geleden
Hallo allemaal,

Na heel lang geen mtg gespeeld te hebben wil ik het weer oppakken. Laatste expansion die ik nog bewust meegemaakt heb was Invasion. Was toen 13 en nu 34 jaar, dus is al even geleden….

Ik heb toen dom genoeg al mijn kaarten verkocht, dus begin opnieuw. Modern trekt me het meeste aan maar ik vroeg me dus af of er in omgeving Rotterdam/Delft modern gespeeld wordt (tijdens fnm bijvoorbeeld)? Ik hoorde van Magic United maar dat schijnt gesloten te zijn?

Ik dacht voor het bouwen van een deck eerst eens te kijken of er mensen zijn om mee te spelen
 bijgewerkt door Karn87 2 jaren geleden
TheRobinros
2 jaren geleden
Bij de bazaar zijn er zo nu en dan Modern FNMs, zo'n beetje om de week wel
Als het goed is en de nieuwe locatie helemaal draaiende is en de storm wat is gaan liggen, kan er weer geFNMd worden binnenkort. Dus houd de evenementen-pagina in de gaten, dan zie je me binnenkort vast een keer bij de bazaar
Denis010
2 jaren geleden
Ik ben een newbie als het gaat om magic, maar ik volg Modern al redelijk lang en heb sinds kort een Modern deck in elkaar gezet. Ik heb tot nu toe ook telkens pech met zoeken, want ik kan niet echt plekken vinden waar Modern gespeeld wordt in of vlakbij Rotterdam. Als de nieuwe locatie bij Bazaar eenmaal open is kom ik ook wel een keer s kijken. En @Karn87, als jij meer geluk heb met het vinden of opbouwen van een Modern speelgroep, houd mij op de hoogte, heb je iig 1 speler meer
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post Denis010 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Karn87 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top