Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Omgeving Maassluis/Maasland/Vlaardingen

Shish
5 jaren geleden
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of hier misschien meerdere spelers ook in Maassluis, Maasland, Vlaardingen, Naaldwijk of Schiedam wonen. Ikzelf woon in Maassluis, en ik heb een fiets en studenten-ov (doordeweeks), en het lijkt me erg leuk om eens samen met anderen uit de omgeving soms ook casual Commander of Standard, of sealed en draft te spelen. Dat zou me wel echt gaaf lijken om soms te doen, dus, ben benieuwd.

Groetjes
Magicfreak
5 jaren geleden
Lijkt me leuk. Ik zit alleen niet in een van de genoemde steden, maar woon in Schipluiden, een dorp dat 8/9 km van Maassluis af ligt
Shish
5 jaren geleden
Hartstikke leuk, en dat is voor mij geen probleem, de genoemde plekken waren een beetje een voorbeeld van de richting, maar Schipluiden is ook goed te doen voor mij.
Obituary
5 jaren geleden
Ha cicero,

Op zich lijkt me dat best leuk om een keer uit te proberen.

Ik woon in Vlaardingen en heb een auto dus voor mij geen probleem om naar maassluis of delft te rijden.

Hoeveel geïnteresseerde heb je inmiddels om een commander night te organiseren?

Ik hou me iig aanbevolen voor in 2019

Mvg Jeff
Shish
5 jaren geleden
Super, nou, nu zijn we met z'n drieën, namelijk ons drieën van dit forumbericht. Dus we zijn er bijna haha
Krabbel
5 jaren geleden
Ikzelf woon in De Lier, en heb af en toe wel eens tijd. Speel wel uitsluitend Commander
Shish
5 jaren geleden
Ik heb iedereen een berichtje gestuurd voor hun telefoonnummer om een groep aan te maken op whatsapp, iedereen die ook nog interesse heeft kan altijd nog reageren, superleuk.
Shish
5 jaren geleden
Zijn er nog meer mensen ook in richting Schiedam bijvoorbeeld of Delft die wel eens zin hebben om Commander te spelen? Wij spreken hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond nog af bij de bazaar voor wat casual commander, maar zijn van plan om daarna vaker af te spreken in Vlaardingen Holy (bijvoorbeeld). Dus als je denkt dat dat wel in de buurt is, of soms lekker mee wilt doen, reageer op dit forum of stuur me een berichtje en dan kijken we verder.

Thanx!
Obituary
5 jaren geleden
We hebben inderdaad nog 1 persoon nodig voor a.s vrijdag. Op de bazaar zelf. Dus als je kan laat het ons weten
holydinges
5 jaren geleden
Hallo,

ik heb gister voor het eerst in een lange tijd op de fnm weer magic gespeeld en vondt het erg leuk!

als jullie het niet erg vinden om met een complete beginner te spelen lijkt het me leuk om mee te doen.

ik woon in delft en beschik over een heb een auto dus ik kom overal wel .

mvg, Danny
Shish
5 jaren geleden
Hartstikke leuk, ik heb je een berichtje gestuurd
Magicfreak
5 jaren geleden
Welkom Danny, leuk dat je het weer hebt opgepakt
Thomas34
4 jaren geleden
Hoi ik woon in Pijnacker (20 kilometer van Maassluis ofzo?) en heb tot en met de zomer nog een studenten-ov. Dus ik wel best af en toe daarheen komen of Vlaardingen of Delft ofzo
Stephan85
4 jaren geleden
Nog altijd opzoek naar gezellige commander spelers
Stienz
4 jaren geleden
Hi Shish,

Ik woon in Den Haag, maar kan altijd een keertje naar Maassluis komen om wat potjes te doen. Commander heb ik nog nooit gedaan maar ik sta voor alle formats open!

Gr,
Stijn
Obituary
4 jaren geleden
Ha Stijn, leuk dat je mee wilt doen met ons. Heb je al een commander deckje? Aanstaande zondag gaan we weer eens om de tafel zitten en als je de mogelijkheid hebt dan kan je gelijk mee doen

Gr jeff
Stephan85
4 jaren geleden
Wij zoeken nog steeds wat gezellige commander spelers uit de regio Rotterdam. Bier staat altijd koud!!
maimolar
4 jaren geleden
Hi Stephan, I'm also searching for Commander playgroup in Rotterdam area but i don't speak fluent dutch (ik kan en beetje Nederlands praaten maar het is makkelijker in engels ) so i can understand if this would a problem for your group.

All my commander decks are made with English cards (just have few lands in italian left in it) , i was playing Magic back in the days of Invasion/Nemesis and re-started playing 2 years ago.

cheerz, Francesco

Obituary
4 jaren geleden
Hi francesco,

I doubt anyone in our playgroup would mind it, but i will ask them just to make sure. Ill get back to you as soon as possible.

Are you comming to the prerelease for core2020? Perhaps it would be cool to meet up then

Cheers, jeff
Metalburst4
4 jaren geleden
Hoi Stephan.

Ik kom zelf uit Schiedam en ben wel geïnteresseerd in een casual commandergroep. Welke dagen spelen jullie over t algemeen?

Gr. Mees
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 24 posts
  • Laatste post Obituary 3 jaren geleden
  • Gemaakt door Shish 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top