Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Pauper spelers in de omgeving van Delft

RFS-81
4 jaren geleden
Hoi! Mijn naam is Max, en ik ben dit jaar weer begonnen met Magic (beetje Sealed en Draft). Ik heb door Tolarian Community College op YouTube van het Pauper format gehoord, en ik vind de idee heel interessant.

Dus: Zijn er nog meer mensen rond Delft die dit format willen spelen?
 bijgewerkt door RFS-81 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Af en toe organiseert de Bazaar of Magic ook Pauper avonden / toernooien. Hou daar de Events pagina voor in de gaten!

Edit: Heb net zelf even gekeken, in ieder geval tot en met eind februari geen Pauper toernooien, dat kan helaas nog wel even duren
 bijgewerkt door BluezamX 4 jaren geleden
Thomas34
4 jaren geleden
Op de Koormbeurs in Delft wordt op maandagavond met enige regelmaat pauper gespeeld. (Het is eigenlijk een groep voor edh, maar pauper komt dus ook voor )
RFS-81
4 jaren geleden
Bedankt voor jullie antwoorden!

BluezamX, ik houd het in de gaten. Ik heb ook naar de paginas van Magic winkels in Den Haag en Rotterdam gekeken, en Pauper toernoien komen er niet vaak voor. Ook weet ik niet of het leuk is om direkt naar toernoien te gaan.

Thomas34: Ik heb net op https://www.koornbeurs.nl/ gekeken. Er staat geen Magic op de agenda. Spelen jullie dan gewoon in het keldercafe? Ik zou er graag willen meedoen, maar ik heb zelf nog geen deck voor Pauper (of Commander). Is het mischien mogelijk om een deck te lenen om het eens te proberen?
 bijgewerkt door RFS-81 4 jaren geleden
Thomas34
4 jaren geleden
Op maandagavond wordt gespeeld in het café ja. Ikzelf kom er niet zo vaak ja. En pauper is daar veel minder regelmatig dan edh. Maar ik zal eens vragen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post Thomas34 4 jaren geleden
  • Gemaakt door RFS-81 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top