Hoi, ik zal mij eerst even kort voorstellen, ik ben Niels, 36 jaar oud en woonachtig in Enkhuizen. Ik ben al wat langer actief op het forum. Magic speel ik al sinds de middelbare school, met een onderbreking tussen time spiral en return to ravnica. De laatste jaren speel ik veelal Commander. Mijn commander collectie uitgebreid en bestaat uit decks van diverse power levels. Zelf vindt ik het vooral gezellig om Commander te spelen omdat een deck met 100 kaarten in potentie altijd anders kan uitpakken. Echter wordt er de laatste tijd wat minder in mijn huidige speelgroep gespeeld. Mocht er in de omgeving van Enkhuizen - Hoorn -Medemblik een potje Commander gespeeld worden sluit ik graag een keer aan als er nog plek aan tafel is.
HI, Ik ben sinds kort beginnen met Magic. Ik ben 36 en woon in hoorn. Met 2 modern decks echt beginner/casual aan het spelen. super tof spel maar ik heb (heel zielig) helaas weinig mensen (zeg maar 1) maatje om mee te spelen dus zag ineens deze post van een paar maanden terug. dacht misschien leuk . geen ervaring met commander though.
Hoi, ik ben sinds 3 maanden begonnen met magic. Ik ben 16 en woon in wognum (net boven hoorn) en speel graag commander alleen heb niemand om mee te spelen
Ik zag deze post en dacht dot kan wel leuk zijn. Ps maakt het uit als ik een gebanned
Nope, zou niet weten waarom. Leuk deckje toch . Maar mocht je een potje Commander willen spelen, in de lgs de spellenhoorn wordt regelmatig een potje Commander gespeeld. Daar is ook een app groep van. Mogelijk dat we elkaar daar een keer treffen.