Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Nope, zou niet weten waarom. Leuk deckje toch . Maar mocht je een potje Commander willen spelen, in de lgs de spellenhoorn wordt regelmatig een potje Commander gespeeld. Daar is ook een app groep van. Mogelijk dat we elkaar daar een keer treffen.
Maar weer een keertje onder de aandacht gooien op het forum.
Omgeving Enkhuizen / Hoorn.
Zoek je een groepje die af en toe commander speelt in de avond uren. Voeg je toe.
Laat wat van je horen in het topic en wie weet.
Hallo! Ik ben 38 en woon in Enkhuizen en speel sinds kort Commander. Ben niet erg ervaren maar vind het leuk genoeg om er tijd in te investeren. MTG als kind gespeeld en twee jaar terug een Commander deck samengesteld echter wonen de vrienden die dat ook spelen wonen in Zuid-Holland dus is dat te ver om regelmatig heen te gaan.
Hoi! Ik ben Tim, ik ben 18 en kom uit Enkhuizen. Ik speel bijna een jaar mtg met een stel vrienden, maar ik wil nog wat meer mensen ontmoeten die het spelen. Als er nog een plekje vrij is doe ik graag mee!