Speelgroep Enkhuizen-Hoorn-Medemblik

nielsvd
10 maanden geleden
Hoi, ik zal mij eerst even kort voorstellen, ik ben Niels, 36 jaar oud en woonachtig in Enkhuizen. Ik ben al wat langer actief op het forum. Magic speel ik al sinds de middelbare school, met een onderbreking tussen time spiral en return to ravnica. De laatste jaren speel ik veelal Commander. Mijn commander collectie uitgebreid en bestaat uit decks van diverse power levels. Zelf vindt ik het vooral gezellig om Commander te spelen omdat een deck met 100 kaarten in potentie altijd anders kan uitpakken. Echter wordt er de laatste tijd wat minder in mijn huidige speelgroep gespeeld. Mocht er in de omgeving van Enkhuizen - Hoorn -Medemblik een potje Commander gespeeld worden sluit ik graag een keer aan als er nog plek aan tafel is.

Groet Niels
Bizzabazza
5 maanden geleden
Ik zoek ook mensen in deze omgeving, Hoorn voor commander magic. Zelf ben ik niet heel erg ervaren.

Wie weet kunnen we een groepje maken. ?
Bizzabazza
5 maanden geleden
Zelf kom ik uit Hoorn
nielsvd
5 maanden geleden
Leuk dat je ook wilt spelen, ik stuur je even een pm.
Viccy86
2 maanden geleden
HI, Ik ben sinds kort beginnen met Magic. Ik ben 36 en woon in hoorn. Met 2 modern decks echt beginner/casual aan het spelen. super tof spel maar ik heb (heel zielig) helaas weinig mensen (zeg maar 1) maatje om mee te spelen dus zag ineens deze post van een paar maanden terug. dacht misschien leuk . geen ervaring met commander though.
nielsvd
2 maanden geleden
Heb je een om gestuurd
Bizzabazza
2 maanden geleden
Leuk
 bijgewerkt door Bizzabazza 2 maanden geleden
Bizzabazza
2 maanden geleden
?
 bijgewerkt door Bizzabazza 2 maanden geleden
Julius0657
1 maand geleden
Hoi, ik ben sinds 3 maanden begonnen met magic. Ik ben 16 en woon in wognum (net boven hoorn) en speel graag commander alleen heb niemand om mee te spelen
Ik zag deze post en dacht dot kan wel leuk zijn. Ps maakt het uit als ik een gebanned
Julius0657
1 maand geleden
Deck speel
Bizzabazza
1 maand geleden
Haha. Ligt eraan wat voor deck. Moet wel leuk blijven natuurlijk.
Bizzabazza
1 maand geleden
?
Julius0657
1 maand geleden
Reap the tides
 bijgewerkt door Julius0657 1 maand geleden
nielsvd
1 maand geleden
En wat is er gebanned aan je deck dan?
Julius0657
1 maand geleden
Oh ik dacht het het gebanned was haha
nielsvd
1 maand geleden
Nope, zou niet weten waarom. Leuk deckje toch . Maar mocht je een potje Commander willen spelen, in de lgs de spellenhoorn wordt regelmatig een potje Commander gespeeld. Daar is ook een app groep van. Mogelijk dat we elkaar daar een keer treffen.
 bijgewerkt door nielsvd 1 maand geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 16 posts
  • Laatste post nielsvd 1 maand geleden
  • Gemaakt door nielsvd 10 maanden geleden
iDeal AfterPay Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL