Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Speelgroep gezocht omgeving Rotterdam/Drechtsteden

kevin.custers
1 maand geleden
Hallo allemaal,

Omdat ik wegens een carrièreswitch weer moest gaan studeren en daarbovenop mijn vaste speelgroep kwam te vervallen, is de Magic-hobby de laatste jaren helaas naar de achtergrond verdwenen voor mij. Maar nu de studie is afgerond, zou ik het graag weer oppakken en ben dus op zoek naar een nieuwe (vooral casual) groep voor Commander.

Ik geef toe dat ik niet de meest ervaren speler ben (een aantal jaar ervaring), maar ik doe het vooral voor de plezier en ik leer graag, plus ik kom uit een speelgroep met zeer ervaren spelers, dus ik ben het gewend om te verliezen. Mij gaat het vooral om het sociale aspect.

Ik ben 34 jaar oud en woon in de Hoeksche Waard, maar werk in Rotterdam, dus omgeving Rotterdam/Dordrecht en omstreken is voor mij goed te doen. (En bij mij is ook voldoende plek, indien afwisseling gewenst is.)

Mochten jullie nog plek hebben, dan ontvang ik graag bericht! Alvast bedankt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL