Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Speelgroep in apeldoorn gezocht.

ricardogsxr
4 jaren geleden
Hallo goede avond,

Ik had afgelope week mijn eerste commander deck gehaald, Commander 2018: Subjective Reality met aminatou.
De miracle mechanic sprak mij erg aan.

Aangezien ik niet echt ervaring heb met commander vroeg ik mij af of er een speelgroep in Apeldoorn is.

Ik weet dat er in Deventer, Zutphe en Arnhem gepeeld wordt maar soms is het fijn om niet te hoeven rijzen na een lange werkdag.

Sta ook open voor andere formats.

Alvast bedankt

Mvg Ricardo.
MarcelN
4 jaren geleden
Ricardo!

Er is een speelgroep die actief is in de regio Apeldoorn/Zutphen waar ik ook m’n karton in rond gooi. Ik kom zelf uit Apeldoorn. We hebben een vrij casual speelstijl en je bent welkom om een keer aan te sluiten! Doe me ff een PM met je telefoonnummer, dan zorg ik dat je in de appgroep wordt toegevoegd!

Grtz Marcel
ricardogsxr
4 jaren geleden
@marceln

Danke voor je snelle bericht ik heb je een PM gestuurd.

Zelf niet ervaren er mee dus een casual speelstijl past er goed bij. Zou super zijn als het mogelijk is om een keer aan te schuiven.
Rubini0
4 jaren geleden
Mocht je nog meer casual spelers nodig hebben doe ik graag mee. Altijd goed om gezellig in de buurt te kunnen spelen. Ik kom zelf uit Holten.

Cheers,

Rubini0
 bijgewerkt door Rubini0 4 jaren geleden (typo)
LeKrutes
4 jaren geleden
Je mag marceln of mij een pm sturen met je info. Dan kunnen we je toevoegen aan de app groep. Ik zit in marceln in de zelfde groep. Hij komt uit Apeldoorn en ik uit eefde (zutphen).

Spelen voornamelijk commander, af en toe oathbreker.
 bijgewerkt door LeKrutes 4 jaren geleden
Broedertje
4 jaren geleden
Nog een nieuweling uit Deventer die op zoek is naar een casual speelgroep in de regio.
De vraag die ik echter nog heb: hoe casual is het. Ik heb sinds een kleine maand Magic herontdekt. Wel wat kaarten bij elkaar gesprokkeld maar ik ben niet iemand die weet ik veel hoeveel euro's uit ga geven aan 1 enkele kaart.
Heb dan ook de afgelopen week een commander deck in elkaar "geflanst" vd kaarten die ik had. Niks niet fancy, gewoon voornamelijk kaarten uit intro decks en x-aantal booster packs van War of the Spark/ Throne of/ Core 2020/ Theros beyond dead
LeKrutes
4 jaren geleden
We kunnen het niveau prima aanpassen heb daarom ook nog een precon liggen en aantal janky decks.
Broedertje
4 jaren geleden
In dat geval!!!!!
Zou ik graag eens .....????????
LeKrutes
4 jaren geleden
Stuur mij of marcel een pm met je telefoon numner etc. Dan voegen we je toe. Verder kan je deck lenen. Uiteraard helpen we je ook je decks beter maken.
MarcelN
4 jaren geleden
Is allemaal al geregeld LeKrutes... ik stuur je zo 't nummer
Fekev
4 jaren geleden
Is er toevallig nog ruimte voor één meer? ^^
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 11 posts
  • Laatste post Fekev 4 jaren geleden
  • Gemaakt door ricardogsxr 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top