Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Speelgroep Omgeving Den Bosch of Rosmalen

Ral1416
1 jaar geleden
Hallo Allemaal,

Na +/- 12 jaar zonder Magic ben ik weer begonnen met mtg, ik ben opzoek naar een groepje om af en toe een potje commander mee te kunnen spelen in de regio den Bosch/Rosmalen.

ik ben een 34, speel mono wit of rood (dragon) decks zonder extreme combo of eindeloze loep. (speel voor de fun en gezelligheid)

Hoor het graag!
Ral1416
1 jaar geleden
iemand ?
axlar
1 jaar geleden
's-Hertogenbosch/Rosmalen is te ver voor me.. zit zelf in Eindhoven. Succes met de zoektocht!
Jace1966
1 jaar geleden
Hoi ik woon zelf in Rosmalen, ben 32 en zoek ook wat mensen om casual commander mee te spelen. Heb vorig jaar mijn oude magic kaarten afgestoft en combineer die met precons. Laat maar weten of je interesse hebt een keer een potje te doen.
sebas74
9 maanden geleden
Hoi Jace1966 en Ralf1416,

We hebben een speelgroep in Den Bosch van ongeveer 10 mensen, waarbij we eens per week proberen af te spreken. Helaas lukt het dan nog steeds niet om 4 mensen tegelijk bij elkaar te krijgen... dus: graag hoor ik of jullie willen aansluiten!
We spelen al meer dan 8 jaar denk ik, in verschillende samenstelling met leeftijden van begin 30 tot eind 40.

Ik hoor het graag!

Groet. Sebas.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 5 posts
  • Laatste post sebas74 9 maanden geleden
  • Gemaakt door Ral1416 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top