Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Hi allen, ik heb een vaste commander-groep maar vind het ook leuk om soms eens bij een andere groep aan te schuiven. Daarnaast kunnen wij soms ook een vierde speler gebruiken, dus ik zou het ook leuk vinden om te linken met anderen die graag soms ergens anders meespelen.
Mijn vaste groep (en daarmee ook ik) valt een beetje in de categorie "dads with cards". Niet dat het criterium is dat je kinderen hebt... maar we zijn veertigers, die naast serieuze banen en het burgerleven gewoon graag lachen en met karton spelen Decks zijn vaak wel serieus, bracket 3/4, maar zonder infinites, MLD en heavy stax. We beginnen nooit het spel om te winnen - maar als we dan toch bezig zijn doen we wel ons best. Epische games is echter het mooiste van het spel, en graag op een manier dat je er ook om kan lachen.
Lijkt het je wat om soms eens aan te kunnen sluiten? Of zoeken jij en je groep soms een 4e man (of wellicht 3e en 4e man, ik ken meer enthousiastelingen)? Stuur me een berichtje!