Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Speler gezocht in / rondom Arnhem - Commander

Morvian
2 jaren geleden
Hi allemaal,

We zoeken een extra speler rondom Arnhem voor 1x in de week een middag / avond commander te spelen. Vaste groep

Bijzonderheden:
- We spelen redelijk casual.
- We hebben een (kleine) house banlist maar spelen ook alleen kaarten die modern legal zijn of in commander products zitten.
- We doen niet moeilijk over mulligans
- We spelen ook wel eens two headed giant

Interesse? laat even een bericht achter
 bijgewerkt door Morvian 2 jaren geleden
TwanBonaparte
2 jaren geleden
Heay hooi, ik kom zelf uit Boven-Leeuwen en ben nu denk ik een jaar bezig met om commander te leren spelen.
Ik begrijp de meeste regels ondertussen en ben bezig zelf decks te maken, wat zijn jullie voor een groep ?

Ik hoor graag van jullie,

Mvg Twan van Otterloo
Vraska457
2 jaren geleden
Hoi ik woon ook in Arnhem en zou graag is een keer met jullie mee willen doen weet niet of jullie een app groep of iets hebben praat wat makelijker
nomis186
2 jaren geleden
Ha Morvian,
Hoor graag meer over jullie speelgroep. Momenteel heb ik twee EDH-decks en ben een derde aan het bouwen.
Heb de hobby na een lange pauze weer opgepakt dus nog wat roestig met de vele kleine regels, maar ik ken het spel goed.
Zelf kom ik uit Nijmegen, dus dat zou prima te bereizen zijn.
Morvian
2 jaren geleden
Hai allemaal, bedankt voor jullie berichten, wat willen jullie weten? Het is een volwassen groep in ieder geval. Stel je vragen gerust!

Het is zeker mogelijk een proefsessie te draaien. Een goede klik is belangrijk.

We kunnen best een whatsapp groep aanmaken, maar laten we eerst even proefdraaien.

Stuur mij anders even een bericht met je telnr dan bel ik je om wat af te spreken.
Sorin953
2 jaren geleden
He hallo
Ik kom uit Arnhem en zoek nog een speelgroep heb niet veel decks en ben erg casual
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Sorin953 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Morvian 2 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top