Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Speler is op zoek naar EDH groep rondom Utrecht of Online

KVFDAbel
3 jaren geleden
Hoi,
zoals de titel zegt zoek ik een EDH/Commander groep voor rondom Utrecht of online.
Mijn naam is Abel, ik ben 20 jaar oud en ik speel nu zo'n 4 jaar met af en toe pauzes maar heb nooit echt in een speelgroep gezeten.
Daarnaast heb ik veel zin om weer wat vaker magic te spelen.
Nielzzz
3 jaren geleden
Hallo,
Onze discord groep telt intussen boven de 100 leden er wordt dagelijks online EDH gespeeld via spelltable. Vooral een Belgische groep maar we spreken dus allen Nederlands

https://discord.gg/uXyhjmZgcq
vanmaanen
3 jaren geleden
Leuk! Ik heb vorige week voor het eerst via spelltable gespeeld met een vriend, maar zou graag eens met meer spelers / andere spelers EDH (of Modern) spelen.

Geen idee hoe discord werkt maar ik zal vanavond eens checken Nielzzz
 bijgewerkt door vanmaanen 3 jaren geleden
JEV
3 jaren geleden
Meer online spelen kan geen kwaad nu met de lockdown, heb de Discord gejoined.
Vivien879
3 jaren geleden
Dit ziet er grappig uit. Ik wil dit wel een keer met jullie uitproberen :-)
Is er nog ruimte voor een extra speler?
Rody
3 jaren geleden
De Bazaar organiseert ook regelmatig online commander avonden. Aankomende vrijdag gaan we weer spelen:
Commander Night at Home.
axlar
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
De Bazaar organiseert ook regelmatig online commander avonden. Aankomende vrijdag gaan we weer spelen:
Commander Night at Home.
Lijkt me best leuk eens mee te doen. Ik heb echter geen setup om het te kunnen doen. Wellicht ooit een keer in persoon wanneer het weer mogelijk is (eindje rijden maar moet wel eens kunnen)
Vivien879
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
De Bazaar organiseert ook regelmatig online commander avonden. Aankomende vrijdag gaan we weer spelen:
Commander Night at Home.


Oh? Count me in
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top