Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Speler of spelersgroep gezocht Den Haag

md81md
1 jaar geleden
Hoi allemaal, ik ben Mark en na een lange tijd weer begonnen met spelen. Nu nog mensen die met regelmaat zin hebben om te spelen op bijvoorbeeld een vaste avond en bij voorkeur in Den Haag wegens afhankelijkheid van fiets en ov. Modern ben ik bekend mee, commander ben ik nog niet heel ervaren in. Een vast iemand om mee te spelen en om eventueel een groep mee te beginnen is ook welkom.

Wie heeft zin en woont in de omgeving?

English short:
I'm Mark and I'm looking for a player or a group of players in The Hague region to play modern or commander (fairly new in commander t.b.h.).
Justian2002
1 jaar geleden
Welkom terug Mark!

Ikzelf ben heel erg in de Commander thuis, dus daar weet ik het meeste vanaf, ook qua speelgroepen...
Ik speel veel tijdens Friday Night Magic in mijn local game store in Zoetermeer (makkelijk te bereiken met lijnen 3, 4 en 34), waar vooral commander gespeeld wordt...

Mocht je interesse krijgen om meer commander te spelen, let me know
En zo niet, denk ik dat er vast mensen hier zijn die een leuke groep met je kunnen vormen
TheRobinros
1 jaar geleden
De bazaar of magic is ook prima te bereiken vanuit Den Haag met het ov (en ook met fiets), spreek ik uit ervaring
Om de week op vrijdag is er een Commander FNM, maar ook Modern, Pioneer en boosterdrafts van recente standard-sets. Daarnaast is er geloof ik iedere eerste woensdag van de maand 's avonds een commander-avond, eens in de zoveel tijd op zaterdag overdag een commander-event en natuurlijk prereleases
Ik ben er vrijwel altijd op vrijdagavond en naar mijn ervaring is de sfeer voor beginnende spelers, zeker op Commander-FNMs uitstekend. Er wordt veelal voor de gezelligheid gespeeld en je kan hulp vragen aan judges, of aan je tegenstanders (na de game, al is tijdens eigenlijk ook wel prima). Als je een keer komt, spreek me vooral eens aan!
Ikemen
1 jaar geleden
Hoi Mark.
Ik ben sins dit jaar begonnen met magic en behoorlijk hooked geraakt.
Vooral commander vind ik erg leuk om te doen.
Ik woon in Den Haag/Ypenburg.
Ik heb een aantal keer bij lgs's gespeeld super leuk maar merk dat vaak ervaren spelers liever bij elkaar kruipen dan een starter portje te doen. (begrijpelijk natuurlijk)
Stuur me een Pm als je wil ,wie weet klikt het en kunnen we eens afspreken.
Gr Mike
 bijgewerkt door Ikemen 1 jaar geleden
md81md
1 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb prive gereageerd. Meer reacties zijn welkom! :-)
ZoveelKaas
1 jaar geleden
Stuur een DMetje! Ik woon ook in Den Haag, en altijd op zoek naar spelers in de buurt :-) Modern/Commander allemaal leuk!
Groetjes, Leo
KiteTCG
1 jaar geleden
Hi, ik zit ook in Den Haag, en speel voornamelijk Commander. Ik zou graag bij een groep aan willen sluiten, als dat nog kan.
Greenpenguin
1 jaar geleden
hey ik woon in de buurt ish van den haag ik zou graag een keer mee willen doen als dat kan.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top