Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Spelers gezocht omgeving Leidschendam/Den Haag

Jordi
1 jaar geleden
Hi all,
Paar jaar geleden voor het eerst in aanraking gekomen met MTG en speelde voor een periode casual met collega's. Daarna jaren niks meer gedaan met mijn kaarten, maar het lijkt mij erg leuk om toch weer te beginnen met het spelen van MTG. Hiervoor zoek ik een gezellige groep om casual wat MTG te spelen. Let wel op: ik bevind mij op newbie niveau dus verwacht geen ervaren speler. Hulp met de spelregels en deck samenstellen kan ik goed gebruiken. Ik ben benieuwd of ik een groepje kan joinen !

PS: Nooit Commander gespeeld maar ben ook nieuwsgierig naar dat format.
MagnusMagicus
1 jaar geleden
Hoi Jordi! Welkom terug bij Magic en welkom op het forum van de Bazaar of Magic!

Ik hoop dat je een leuke groep kunt vinden! Als alternatief kan ik je nog wel de Bazaar zelf aanbieden, die zit in Delft en je kunt daar leuk een FNM komen spelen (een Boosterdraft is ook voor onervaren spelers leuk), er zijn Commander avonden en het allerbeste: Prereleases! Ook daar kun je mensen ontmoeten en kijken of je een leuke groep kunt vinden.

Je bent ook van harte welkom om te kletsen op het forum, en om alle vragen te stellen die je maar wil. Over formats, regels, combo's, noem het maar op. Geen vraag is te simpel, stel ze gewoon, we helpen je graag verder!
CarolineAya
1 jaar geleden
Het is misschien wat verder weg, maar zoals ik al bij meerdere heb vermeld. Mijn partner en ik helpen heel vaak nieuwe(re) spelers met regels, bouwen van decks e.d. Wij spelen in Pernis, Rotterdam. Je bent welkom om een keer mee te spelen. We beginnen langzaamaan een steeds grotere groep spelers te krijgen uit meerdere regio's. Dus als je dan eenmaal het spel wat onder de knie hebt kunnen we je misschien helpen met spelers te vinden op jouw level. Of misschien vind je het hier wel zo gezellig dat je telkens met ons komt spelen. ( En wij vinden het ook niet erg om af en toe een keer een stukje te reizen. )
Het is bij ons gratis parkeren voor de deur, en de metro stopt om de hoek. Je kunt bij ons allerlei decks uitproberen. ( op mijn profiel kun je eventueel al door mijn decklists neuzelen).
Voel je vrij me prive te berichten voor meer info!
( En ieder ander die dit leest en toevallig denkt van, O, dat zou ik ook wel willen. Voel je vrij! We bijten niet.)

Groetjes Caro en dionytadema
Jordi
1 jaar geleden
Quote:
2 uren geleden
Hoi Jordi! Welkom terug bij Magic en welkom op het forum van de Bazaar of Magic!

Ik hoop dat je een leuke groep kunt vinden! Als alternatief kan ik je nog wel de Bazaar zelf aanbieden, die zit in Delft en je kunt daar leuk een FNM komen spelen (een Boosterdraft is ook voor onervaren spelers leuk), er zijn Commander avonden en het allerbeste: Prereleases! Ook daar kun je mensen ontmoeten en kijken of je een leuke groep kunt vinden.

Je bent ook van harte welkom om te kletsen op het forum, en om alle vragen te stellen die je maar wil. Over formats, regels, combo's, noem het maar op. Geen vraag is te simpel, stel ze gewoon, we helpen je graag verder!


Dank voor jouw bericht MagnusMagicus Het lijkt mij erg leuk om een keer mee te doen aan een Boosterdraft. Dus ik ben er vrijwel zeker van dat ik een keer een bezoekje breng aan Delft.

Quote:
1 uur geleden
Het is misschien wat verder weg, maar zoals ik al bij meerdere heb vermeld. Mijn partner en ik helpen heel vaak nieuwe(re) spelers met regels, bouwen van decks e.d. Wij spelen in Pernis, Rotterdam. Je bent welkom om een keer mee te spelen. We beginnen langzaamaan een steeds grotere groep spelers te krijgen uit meerdere regio's. Dus als je dan eenmaal het spel wat onder de knie hebt kunnen we je misschien helpen met spelers te vinden op jouw level. Of misschien vind je het hier wel zo gezellig dat je telkens met ons komt spelen. ( En wij vinden het ook niet erg om af en toe een keer een stukje te reizen. )
Het is bij ons gratis parkeren voor de deur, en de metro stopt om de hoek. Je kunt bij ons allerlei decks uitproberen. ( op mijn profiel kun je eventueel al door mijn decklists neuzelen).
Voel je vrij me prive te berichten voor meer info!
( En ieder ander die dit leest en toevallig denkt van, O, dat zou ik ook wel willen. Voel je vrij! We bijten niet.)

Groetjes Caro en dionytadema

Ook veel dank voor jouw bericht Caro. Ik heb je een bericht verstuurd.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Jordi 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Jordi 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top