Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Spelers gezocht omgeving Maarssen/Utrecht.

Roythecollector
4 jaren geleden
Ik zoek een leuk groepje om MTG te spelen rondom Maarssen/Utrecht. Ik ben zelf nog een beginnende speler dus geen hoge verwachtingen aub hahaha Ik zoek eigenlijk een beetje spelers die tussen de 20-30 jaar oud zijn, ben zelf 25 dus dat moet goed aansluiten

Ik hoor het wel als iemand in de buurt is
HallowEye
4 jaren geleden
Ik ben zelf ook beginnend magic speler uit Utrecht! Ik speel wel alleen commander.
Amoku
4 jaren geleden
Ik woon tussen Amsterdam en Utrecht, maar speel overal waar ik kan spelen.

Ik speel vooral standard en hier en daar wat commander.
Roythecollector
4 jaren geleden
Klinkt goed! Mijn nummer is 0628887325 stuur maar een appje met verwijzing naar deze site aub :-) Dan kunnen we is een game avond inplannen.
NdeKruijf
4 jaren geleden
Quote:
9 maanden geleden
Ik zoek een leuk groepje om MTG te spelen rondom Maarssen/Utrecht. Ik ben zelf nog een beginnende speler dus geen hoge verwachtingen aub hahaha Ik zoek eigenlijk een beetje spelers die tussen de 20-30 jaar oud zijn, ben zelf 25 dus dat moet goed aansluiten

Ik hoor het wel als iemand in de buurt is


zoek je nog steeds mensen rond om maarssen? ik woon zelf namelijk in maarssendorp Oostwaard en zoek mensen om mee te kunnen spelen.
Grob86
2 jaren geleden
Is hier nog steeds interesse? Zoek ook mensen om mee te spelen/ruilen.

Mocht er iemand interesse hebben hoor ik het graag.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top