Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om onze advertenties te verbeteren.

Spelers in Alkmaar en omgeving?

Iso
8 jaren geleden
Hallo,

Ben weer van plan om na jaren gestopt te zijn te starten met Magic. Zijn er spelers in de buurt van Alkmaar? Onze oude 'honk' bij Bookers en Strippers bestaat helaas niet meer

Ik ben eruit sinds de Ice Age/Mirage periode.

Ik hoor het wel.

Groeten!
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Hoi! Welkom op het forum .

Ik woon zelf helaas iets te ver weg om het 'in de buurt' te noemen (Leiden), maar ik hoop dat je wat medefanaten kunt vinden!

Er is wel een hoop veranderd aan Magic sinds 1997, schrik er niet van .
Iso
8 jaren geleden
Thanks!

Ik ben zeer benieuwd! Wat me opvalt is dat het bijna in geen winkel meer te verkrijgen is
Doyle
8 jaren geleden
Meestal alleen in specifieke spellenwinkels (die er bijvoorbeeld in Leiden zelf al 3 zitten). Meestal worden er dan ook FNMs georganiseerd in zo'n winkel. Als er in de buurt geen spellenwinkel te vinden is, zijn er genoeg mogelijkheden online (maar daar was je zelf al achter gekomen door hier beland te zijn ). Vroeger werd er bij de Bart Smit of Intertoys Magic verkocht maar dat is helaas niet meer nee.
nielsvd
8 jaren geleden
Dag Iso,

Echt in de buurt woon ik niet, ik woon in Enkhuizen. Toevallig hoorde ik dat de tabakszaak naast de oude bookers en strippers (zelfde eigenaar / medewerker volgens mij) nog wel wat contacten heeft met magic spelers. Je zou daar eens binnen kunnen lopen.

Groet,

Niels
Blasty
8 jaren geleden
En als je Krommenie niet te ver vindt, ben je hier ook welkom voor een potje kaarten, onze spelers groep beslaat Amsterdam tot Enkhuizen (Niels van hierboven), Purmerend tot Uitgeest, leeftijden 20 tot 40

Groeten,
Niels
Iso
8 jaren geleden
Thanks allemaal

Ik ben vrijdag toevallig in het centrum, ik loop wel even binnen in dat geval.

Ik gok dat een paar boosters Dragons of Tarkir daar wel te halen zijn. Wellicht ook slim om wat M15 boosters te halen?
merc1
8 jaren geleden
Quote:
nielsvd 08-04-2015 om 18:19
Toevallig hoorde ik dat de tabakszaak naast de oude bookers en strippers (zelfde eigenaar / medewerker volgens mij) nog wel wat contacten heeft met magic spelers. Je zou daar eens binnen kunnen lopen.


Ik kom zelf uit de buurt van Alkmaar, de laatste keer dat ik daar was stonden er wel een paar boosterboxen. Maar het aanbod was niet echt super. Denk aan een half aangebroken box Homelands (serieus? ja, serieus).

In Hoorn heeft wel een actieve winkel, zelf ga ik daar niet zo vaak heen om te spelen. Ik ga meestal op vrijdag naar Amsterdam om bij iemand thuis te spelen.
Julianm
8 jaren geleden
welkom welkom ! ik woon zelf helaas ook niet in de buurt maar zoals magnus al zei hoop dat je mede spelers vind !
Iso
8 jaren geleden
Thanks Julian!
nielsvd
8 jaren geleden
Quote:
merc1 08-04-2015 om 23:08
Quote:
nielsvd 08-04-2015 om 18:19
Toevallig hoorde ik dat de tabakszaak naast de oude bookers en strippers (zelfde eigenaar / medewerker volgens mij) nog wel wat contacten heeft met magic spelers. Je zou daar eens binnen kunnen lopen.


Ik kom zelf uit de buurt van Alkmaar, de laatste keer dat ik daar was stonden er wel een paar boosterboxen. Maar het aanbod was niet echt super. Denk aan een half aangebroken box Homelands (serieus? ja, serieus).

In Hoorn heeft wel een actieve winkel, zelf ga ik daar niet zo vaak heen om te spelen. Ik ga meestal op vrijdag naar Amsterdam om bij iemand thuis te spelen.


Dan is het wel puur minder geworden dan een paar maanden terug
merc1
8 jaren geleden
De laatste keer dat ik er was, was eind vorig jaar.
Hebben we het wel over dezelfde winkel?

Ik vond het aanbod niet zo heel denderend, paar doosjes achter de kassa. Wat verloren fatpacks/commander decks. Ik vond het in ieder geval tegenvallen. En ik denk dat, dat nu de enigste plek in Alkmaar is waar je kaarten kan kopen.

Zelf zou ik naar Hoorn gaan, hele leuke offline winkel.

En voor als je het nog niet door had Iso. Ik ben een speler in de buurt van Alkmaar
Thije
8 jaren geleden
Ik woon in Beverwijk. En we hebben een kleine groep. Maar ik haak graag een keer aan in Krommenie en omstreken :-)
nielsvd
8 jaren geleden
Denk wel dat we het over dezelfde winkel hebben, het is inderdaad verre van fantastisch. Laten we voor op stellen dat Hoorn vele male beter is.

Alleen hadden ze het de laatste keer daar over waar de spelersgroep nu huist en waren er meer recente producten beschikbaar dan bij jou laatste bezoek.
Ludo
8 jaren geleden
Een vriend en ik speel sinds kort weer magic en ik kom uit Alkmaar. Wij kwamen vaak bij Bob (book en strippers)
Psychoboy
7 jaren geleden
Met welke reden is Bookers en Strippers gestopt eigenlijk? je kon er altijd wel leuk kaarten daarboven.
KuilNoordHolland
7 jaren geleden
Ik ben net begonnen met magic, ben nog erg onervaren maar ik kom uit de buurt van almaar en twee vrienden van me die me het hebben geleerd ook dus zou graag een keer afspreken!
Blasty
7 jaren geleden
Hoi KuilNoordHolland, we verwelkomen beginners graag in onze groep!
Onze groep strekt van Zaandam tot Krommenie en van Heerhugowaard tot Enkhuizen dus je kan overal terecht. Ik weet niet hoe mobiel je bent maar we kunnen ook in Alkmaar afspreken.
Stuur me een berichtje en dan kijken we wel.
Groeten
Niels
Psychoboy
7 jaren geleden
Hoi! Zoals Blasty al zegt, Heerhugowaard hier (ik zit ook in de speelgroep van Blasty
caeless
7 jaren geleden
Hi, ik kom ook uit Alkmaar. Heb al jaren niet actief gespeeld. Lijkt me ook wel weer eens leuk om te doen. Ik kwam heel vroeger ook wel eens bij Bob of in buurthuis Overdie. Ook die is er al lang niet meer. Ik hoor t wel.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 24 posts
  • Laatste post Elspeth569 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Iso 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top