Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Spelers rond Amersfoort

Stroopie
10 jaren geleden
Ik ben op zoek naar casual spelers in en rond Amersfoort.
Ik ben begonnen met Magic met een redelijk groepje spelers maar 1 voor 1 zijn ze gestopt en ik ben nu dus op zoek naar nieuwe tegenstanders.
als je geïnteresseerd bent dan hoor ik het graag.
Jasper90
10 jaren geleden
Hoi,

Ik kom uit Amersfoort, maar ben doordeweeks in Lelystad voor stage.
Mocht je een keer zin hebben in het weekend kan ik wel eens tijd vrij maken. Lijkt me ontzettend leuk om te doen om een groep in Amersfoort op te richten.

Groet,
Jasper
Stroopie
10 jaren geleden
misschien een beetje snel maar heb je morgen eventueel tijd?
 bijgewerkt door Stroopie 10 jaren geleden
Jasper90
10 jaren geleden
Ik heb morgen niks te doen, waar wil je verzamelen?
Moet dan even kijken wat ik voor decks hier nog heb liggen.

Commander decks heb ik hier in amersfoort, casual decks zijn een beetje uit elkaar gegooid, maar moet nog wel iets kunnen maken met hetgeen wat ik in amersfoort heb.
Wat speel je graag?
Stroopie
10 jaren geleden
ik speel eigenlijk alleen casual ik speel nu een jaartje magic en heb nog niet echt de moeite genomen om te kijken naar andere speltypes maar als je bereid bent het uit te leggen kan ik met 1 van jou decks spelen. en ja ik zat eerst te denken aan de spellenwinckel maar die is op zondag natuurlijk dicht dus tenzij je nog een andere leuke plek weet wordt dat bij iemand thuis
Ikbenfabianstrik
9 jaren geleden
Hey

mijn naam is fabian en ik speel nu 1,5 maand magic alleen omdat het vakantie is zijn iedereen waar ik magic mee speel zijn weg en dus mijn vraag is heeft iemand zin om één keer een paar potjes te spelen

ik hoop iets te horen
Jasper90
9 jaren geleden
Hoi,

Ik neem aan dat je in Amersfoort woont (anders zou je het niet hier posten)

Ik heb altijd zin, alleen heb nu sinds kort een vakantiebaan en dat is behoorlijk slopend op het moment. In het weekend altijd zin en tijd (op a.s. weekend na).
Misschien vind Stroopie dit ook gezellig (neem aan van wel)

Op het moment heb ik een aantal EDH decks die ik wil testen. Aantal decks zijn af, maar niet meer in standaard format als je dat speelt.

Je kunt mij altijd pmen om iets af te spreken.
Hopelijk tot gauw.

Groet,
Jasper
MonkeyDLuffie
9 jaren geleden
Hallo allen!

Ik ben Jasper en wil beginnen met magic spelen, probleem ik heb niet echt vrienden met dezelfde intressen. Maar heb wel zin om het te gaan spelen. Ik heb een starter deck builders toolkit dus kan wat basic deks maken. Heeft iemand zin om een keer te magic'en? (en mij en beetje het spel te leren)
Boros123
9 jaren geleden
@ Jasper Bij mij is het precies hetzelfde Mijn vrienden willen geen Magic spelen en in mijn buurt is er geen fnm ofzo... Daarom MOET ik wel verzamelen (geen probleem voor mij maar dan nog)
busene
8 jaren geleden
precies het zelfde probleem veel vrienden lijken het echt een stom spel en er is niet echt in de buurt toernooitjes. Ik ben 13 jaar en woon in kattenbroek als er mensen kunnen spelen kunnen ze me ook op skype toevoegen: "Busse Lommers" en dan vind je het wel
joey1287
8 jaren geleden
Hoi.
Jullie weten allemaal dat er op donderdags in de spellenwinckel word gedraft?
Daar kun je ook met andere mensen ruilen en spelen.
Groetjes joey
agoosteel
8 jaren geleden
top topic, leuk dat er wat leven in zit met wat nieuwe gezichten.

zelf zou ik ook graag wat meer spelers in en rond Amersfoort willen hebben, mijn vaste play group is helaas een beetje uit elkaar gevallen vanwege de afstanden en opleidingen. zelf heb ik die net afgerond en ga ik binnenkort reizen door Ierland.

Dat gezegd te hebben ben ik nog steeds zeer geïnteresseerd om iets meer een community op te richten wat eventueel een soort van FNM toernooitjes zou kunnen houden, maar dan in eventueel Pauper (alleen commens) commander en eventueel planechase of zelfs archenemy (heb al die kaarten al liggen)

er is inderdaad een spellen winkel in Amersfoort die plek voor Drafts en dergelijke aanbied, maar tijdens de drafts is het daar te druk om een potje te spelen en ik heb nog nooit iets gehoord over FNM of GameDay daar. ook vind ik de community daar wel aardig maar niet echt open tot nieuwe spelers. meestal het eerste wat ik te horen kreeg is "wouw speel je dat?" of een andere elitaire sleur.
aardige mensen daar zeker! maar een beetje elite af en toe waardoor een beginende of jongere speler zich misschien wat geïntimideerd voelt.

ook heeft niet iedereen plezier uit draften. zelf hou ik erg van decks in elkaar zetten. maar ik merk dat andere uit mijn cirkel hier nog moeite mee hebben.
zelfs het idee van een 60 kaarten deck vinden ze raar omdat je met 80 kaarten toch meer betere kaarten in je deck kan gooien!.. toch?
Vandaar dat ik meer fan ben van, bouw je deck test hem goed. zie wat fout gaat en ruil voor verbeteringen. en dat op je eigen tijd.

kort samen gevat:
ik ben van plan iets op te richten in de toekomst, alhoewel zou dit wel pas na september kan zijn. dit is volledig casual gericht. en op het beter begrijpen van het spel op beginnend tot toernooi niveau. dus ondersteunend en voor de lol!

Stuur me eventueel een PM als je geïnteresseerd bent of als je gewoon een keer potje wil spelen en woont in de omgeving van Amersfoort. zoals hier boven staat, ik speel commander (4 decks), pauper (3 decks), casual formats (6+ decks) en ik heb nog zelfs 3 modern decks liggen ( soulsisters infect en token lifegain brew)

het kan even duren voordat ik reageer ivm mijn reis door Ierland. als het goed is ben ik in augustus weer terug, ik vertrek 9 juni.

Ik hoor het graag!

Mvg, Jeroen.


Edit:
ik heb geprobeerd mijn spelling te verbeteren waar ik het kon vinden, maar helaas zal mijn dyslectische hoofd niet alle fouten kunnen vinden, excuses voor de typos
 bijgewerkt door agoosteel 8 jaren geleden (spellingscontrole en verantwoording verschrikkelijke grammatica.)
busene
8 jaren geleden
Ja Joey heeft wel gelijk dat er een draft is maar ik ben een beginende magic speler dus ik wil niet gelijk drafts gaan doen xD
timb1234321
5 jaren geleden
Hoi allemaal,

Ik ben zelf een pauper speler, en het lijkt mij leuk om iets met pauper te spelen in Amersfoort. Ik zie dat het forum al redelijk oud is, maar misschien komt er reactie. Ik ben ook in voor casual en commander, maar vooral pauper.

Groetjes Tim
Booomy86
5 jaren geleden
Hi Tim,

Ik heb een paar jaar niet gespeeld en geen idee wat Pauper betekend (kan op internet er ook weinig van vinden) maar ik wil ook gewoon weer eens een potje spelen.
Zoals gezegd ben ik er al een tijdje uit geweest dus zomaar even lkkr kaarten zonder enige formats zou ik wel fijn vinden.

Gr Lars
dudeof79
4 jaren geleden
Potje in Amersfoort ben ik wel voor in, op fb te vinden als Bartholomeus van Leeuwistan. Wie weet kunnen we een beetje kaarten. Ik ben van de oldschool magic ergens vanaf 4th edition met wat latere edities aangevuld.
Blaze-Fyah
4 jaren geleden
Ik haak ook graag aan in Amersfoort. Met maar liefs 3 avonden gespeeld te hebben ben ik wel echt een beginner. Laat me anders weten wanneer er wordt gespeeld via sydslayer @ hotmail.com. Tx
NWiegman
3 jaren geleden
Mocht er nog een groep op zoek zijn naar een speler, dan haak ik ook graag een keertje aan!
Gieli0
1 jaar geleden
Ik.ben opzoek naar spelers. Voor commander in Amersfoort. Iemand hier nog opzoek naar een groep.?
 bijgewerkt door Gieli0 1 jaar geleden
Narset1128
1 jaar geleden
Ik ben recent weer begonnen met spelen en zoek nog mensen in regio amersfoort.
Verschillende spelvormen heb ik wellicht nog even wat uitleg nodig. Stuur me een berichtje als je nog mensen zoekt!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 22 posts
  • Laatste post tom357 11 maanden geleden
  • Gemaakt door Stroopie 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top