Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

super casual spelers gezocht in Rotterdam

Kymaeraa
3 jaren geleden
Ik zoek naar iemand die eventueel Magic zou willen spelen met mij in Rotterdam. Het liefst niet te spelen alleen maar om te winnen, maar gewoon om het gezellig te hebben. Casual format.
InouDelphine
3 jaren geleden
Hi Kymaeraa,

Ik las jouw berichtje en was meteen enthousiast, maar ben wel benieuwd waarnaar jij op zoek bent!

Ik heb pas sinds december 2016 kennisgemaakt met paper Magic, maar vind deckbuilding nog steeds het moelijkst en schuif dit dan ook meestal voor mij uit (behalve een aantal Prereleases en 1x Draft die ik heb bijgewoond bij Magic United te Rotterdam (helaas heeft de eigenaar hiervan zijn fysieke winkel per 01/12/2020 moeten sluiten)).

Daarom heb ik mij tot nu toe bij het verzamelen van kaartjes voornamelijk toegelegd op respectievelijk:
- Commander Precons
- Duel Decks
- de Guild Kits
- een aantal Planeswalker Decks
- en een aantal Intro Decks.
Ik heb nog zát van de bovengenoemde Precons waarmee ik pas één keer of zelfs nog nooit heb gespeeld.

Ik ben absoluut een Casual speler en het is mij dan ook vooràl om het opdoen van meer speelervaring te doen.

Daarom zou ik het hartstikke leuk vinden, maar ben dus benieuwd of jij het óók leuk zou vinden om bijv. met 3 of 4 mensen samen te komen om potjes Commander te spelen!

Mocht je het liefst 1-v-1 spelen en het geen probleem vinden om met/tegen iemand te spelen die (voorlopig) allerlei Preconstructed Decks zal gebruiken om mee te spelen, sta ik er zeker voor open om eens af te spreken.
Ik kom oorspronkelijk uit Den Haag, maar woon in Capelle aan den IJssel.

Groetjes,

Conny
 bijgewerkt door InouDelphine 3 jaren geleden
BoyApfel
2 jaren geleden
Hey Kymaeraa,

Ik zoek al een tijdje casual spelers in de omgeving van Rotterdam, maar echt pure casual spelers schijnen lastig te vinden .

Sind 2018 speel ik MTG, maar na een aantal keer in een winkel wat drafts gedaan te hebben werd ik een beetje ontmoedigd door de mensen die daaraan meededen. Veel te competitief en totaal niet bereid om een noob zoals ik te helpen. Tot nu heb ik wel een aantal decks die voorheen (en nu) in Standard werken.

Als je zin hebt om ooit eens wat af te spreken kan je me een berichtje sturen. Ik woon zelf in Lekkerkerk, ligt net buiten Rotterdam.

Gr,

Boy
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 3 posts
  • Laatste post BoyApfel 2 jaren geleden
  • Gemaakt door Kymaeraa 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top