*** GEANNULEERD *** 21 mei: 25th Anniversary Event - Iconic

Rody
1 maand geleden
*** DIT EVENT IS GEANNULEERD ***

25th Anniversary Events: Iconic Masters Boosterdraft

Magic: the Gathering bestaat 25 jaar en dat moet gevierd worden! Bazaar of Magic komt met een reeks bijzondere en unieke evenementen om het bestaan van Magic te vieren: de 25th Anniversary Events!

Maandag 21 mei, 2e pinksterdag, organiseert Bazaar of Magic het 25th Anniversary Event: Iconic Masters Boosterdraft. Iconic Masters is een set waarin de meest iconische kaarten van 25 jaar Magic: the Gathering samen komen... en voor dit evenement betaal je slechts € 25,00!

Datum: Maandag 21 mei, 2e Pinksterdag
Aanvang: 12:00, zaal open om 10:00
Eindtijd: Circa 16:00
Kosten: € 25,00
Formaat: Boosterdraft
Ronden: 3 ronden
Route: Ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en je kan gratis parkeren naast de deur!

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben naast koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars ook tosti's en broodjes gezond op het menu staan.

Prijzen:
9 punten (3 wins): 4 boosters Dominaria
7 punten (2 wins, 1 draw): 3 boosters Dominaria
6 punten (2 wins, 1 loss): 2 boosters Dominaria
5 punten (1 win, 2 draws): 1 booster Dominaria
4 punten (1 win, 1 draw, 1 loss): 1 booster Dominaria

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal tachtig spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht, maar wordt wel aangeraden. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de dag zelf!

Inschrijvingen
01. Iskander El Baraka
02. Deborah Bergen Henegouwen
03.
...
 aangepast door Jan 1 maand geleden
Pixie
1 maand geleden
Ik wil wel meedoen
Benjieman
1 maand geleden
Ik ben er bij!....of ik moet eerst even in me agenda kijken XD...al afspraak staan
 aangepast door Benjieman 1 maand geleden
Porkside
1 maand geleden
Zou graag een plekje reserveren..
Jan
1 maand geleden
Helaas hebben we vanwege de geringe animo voor dit toernooi moeten besluiten het te annuleren.
bobvermeer
1 maand geleden
Is de winkel wel geopend op maandag 21 mei? Of is deze door het annuleren van deze evenementen gesloten?
BuidingMage
1 maand geleden
Het is tweede pinksterdag
MagnusMagicus
1 maand geleden
De Bazaar is morgen niet geopend!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Informatie
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL