1 augustus: Flashback Draft - Return to Ravnica Block

Rody
1 maand geleden

Ga terug in de tijd met de Flashback Draft en herleef unieke draft-formats met deze keer: Return to Ravnica Block!

Return to Ravnica, Gatecrash en Dragon's Maze
Met het oog op Guilds of Ravnica keren we terug naar Ravnica, de City of Guilds! In de metropool Ravnica leven tien Guilds naast elkaar met ieder hun eigen taak en eigen plannen. Het is de bedoeling dat je tijdens de draft je aansluit bij een van deze alom bekende guilds en de strijd aangaat met de rivaliserende guilds. Ga je voor Azorius, Boros, Dimir, Golgari, Gruul, Izzet, Orzhov, Rakdos, Selesnya of Simic?

Datum: Woensdag 1 augustus
Aanvang: 19:30, zaal open om 19:15
Eindtijd: Circa 23:00
Kosten: € 15,00
Formaat: Boosterdraft Return to Ravnica Block
Ronden: 3 ronden
Route: Ongeveer 10 minuten lopen vanaf station Delft Zuid en je kan gratis parkeren naast de deur!

Flashback Draft agenda
1 augustus: Return to Ravnica - Gatecrash - Dragon's Maze
5 september: Modern Masters 2017
3 oktober: Unstable
7 november: Masters 25
12 december: Conspiracy 1

Consumpties
Het is niet toegestaan om in de winkel je eigen consumpties te nuttigen, met uitzondering van je eigen lunch en flesjes water. We hebben koffie, thee, bronwater, selecte frisdranken en candybars op het menu staan.

Prijzen:
9 punten (3 wins): 4 boosters Core Set 2019
7 punten (2 wins, 1 draw): 3 boosters Core Set 2019
6 punten (2 wins, 1 loss): 2 boosters Core Set 2019
5 punten (1 win, 2 draws): 1 booster Core Set 2019
4 punten (1 win, 1 draw, 1 loss): 1 booster Core Set 2019

Inschrijven
We hebben plaats voor maximaal tachtig spelers. Van tevoren inschrijven is niet verplicht, maar wordt wel aangeraden. Je kunt je inschrijven via een reactie in dit topic, via een email naar info@bazaarofmagic.nl of door een telefoontje naar Bazaar of Magic (0157370224). Vermeld je DCI nummer bij je inschrijving. Heb je nog geen DCI nummer, dan krijg je dit op de dag zelf!

Inschrijvingen
01. Rody van Velzen
02.
...
nielsbap
17 dagen geleden
ik hoop dat hier geneog mensen voor zijn heb namelijk net de kans niet gehad om dit te draften. zelf was ik begonnen in theros. ik heb me ingeschreven voor commander maar het zou leuk zijn als hier geneog mensen voor zijn.
nielsbap
17 dagen geleden
gekke vraag als 3 boosters los 10,50 zijn en normale prijssupport is waarom is de draft dan 30 euro
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Informatie
  • 3 posts
  • Laatste post nielsbap 17 dagen geleden
  • Gemaakt door Rody 1 maand geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL